Missä ja miten tapasit tähänastisen elämäsi rakkauden?
Olkoon se ex-vaimo, avokki, poikaystävä, rakastajatar, aviomies tai mikä vaan.
Kommentit (43)
Nykyinen avomies on elämän (tähän asti, mutta koitetaan olla optimistisia :D) suurin rakkaus. Tavattiin yhteisten kavereiden kautta baarissa, sitten mentiin seuraavalla viikolla treffeille ja siitä se sitten lähti. :)
Ulkomailla Prahassa, molemmat ollaan kuitenkin suomalaisia.
Netissä tapasin, chatissä. Aikaa tästä on jo 14 vuotta ja still going strong <3
Musikaalin harjoituksissa viisi vuotta sitten. Yhteinen sävel siitä lähtien.
Baarissa. Vuosia oltu yhdessä onnellisesti. :)
Töissä. Tarkemmin sanottuna Mussalon satamassa.
Netissä, treffipalstalla. 7 vuotta ja rakkaus vaan kasvaa! Ehdin olla sillä palstalla huikeet 2 viikkoa. Samasta paikasta hyvät miehet löytänyt myös kaksi kaveriani.
Töissä. Kummatkin alihankkijana samassa kohteessa,mutta eri firmoista. Työkaverin kanssa hoidimme kukkia ja annoimme pienen kukantaimen miehelle. Mies sitten halusi kiittää kahvilla minua lastauslaiturilla. Nyt naimisissa ja kaksi lasta.
Suomi24-treffipalstalla. Sitä ennen olin ehtinyt kohdata jos jonkinmoista tallaajaa ja kokeillut useampaa saittia, ja suosittelen tuota yli kaiken :-)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:08"]
Töissä. Tarkemmin sanottuna Mussalon satamassa.
[/quote]
Oletko T.K.?
Kurssilla. Oltiin sit ns. salarakkaita. Nyt naimisissa keskenämme.
Laivalla. Kamala oli kertoa sukulaisille kysyttäessä.
Hyvän kaverin veli. Eka oltiin kavereita, yhteisiä känni-iltoja etc. Sit päätin et ei se ota jos ei anna ja pussasin. Naimisissa ja kahdeksan vuotta yhdessä. Pari lastakin. Ihana mies<3
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:21"]
Suomi24-treffipalstalla. Sitä ennen olin ehtinyt kohdata jos jonkinmoista tallaajaa ja kokeillut useampaa saittia, ja suosittelen tuota yli kaiken :-)
[/quote]
Olen ollut kyseisellä palstalla jo yli kuukauden, enkä ole vieläkään löytänyt :( kuinka monta kerkesit tavata, ennen kuin löysin sen oikean?
Ulkomailla yhdessä suurkaupungissa tapasin ja taisi kolahtaa ihan heti. Nyt yli 20 vuotta yhteistä taivalta takana.
Tarkoitan siis suurimman rakkauden. Jotkuthan rakastuvat monta kertaa. -ap