Tännän ostetaan Hälvän mäykästä läkritsää...
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No mitäs siinä auto ensimmäisenä pitäs ostaa...
Tää on niiiin suloinen.
Kiertää vähän maaaaailmaa.
Miten sen Panumainoksen naisen tissit voi olla noin suuret??? Kuitenkii aika hoikka typy. On taatusti luomua noi tissit.
Ostettiinkohan Panua miten paljon mainoksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niiiin suloinen.
Eikun maaaaalimaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten sen Panumainoksen naisen tissit voi olla noin suuret??? Kuitenkii aika hoikka typy. On taatusti luomua noi tissit.
No on niitä isoja lolloja ennenkin ollut ihan luomunakin. Muistan kun ysärillä menin ostamaan tyttikselle ensimmäisiä seksivermeitä alan puotiin myyjätär oli joku 30nen muuten hoikka mutta hillittömät hinkit. Näki muodosta ettei olleet mitkään silikonipuolipallot vaan ehtaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panit maitoa
..tulemaan
Vähän kaksimielinen kieltämättä.
Lapsena mä katsoin tätä mainosta ja mietin että joskus aikuisena tällain mäkin sitten joskus seurustelen. Poikaystävä tekee maataloustöitä, välillä juodaan maitoa ym jne. :D
Ei apua. Mun eksä oli ihan ton näköinen. Ja lapsena tuli katsottua tätä mainosta. Olenko mainoksen uhri?
Et, koska sanoit että se on ex. Mainoksessahan tyttö on bussissa matkalla takaisin sen maajussin luo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua tuo pyllyn heilutus ja nuo hinkit
Saunatissit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taitaisi nykypäivänä ihan onnistua tälläinen mainos.
Hmm, ja miksi? Herrat ovat siististi pukeutuneita, laulavat hyvin, viesti tulee hienosti perille. Ei siinä mustia ihmisiä halveerata (pun intended).
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo autolla tekisi kun eleet ja olemus kertoo siitä ettei se ole selvää päivää nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niiiin suloinen.
Eikun maaaaalimaa!
Tuo on muuten siistitty versio siitä mainoksesta. Muistan kyllä että tuo kaiffari sanoi ihan selvästi aina lopuksi, että "kiertää vähän mualimmoo".
Ei apua. Mun eksä oli ihan ton näköinen. Ja lapsena tuli katsottua tätä mainosta. Olenko mainoksen uhri?