Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koirankakka osaksi taaperon ruokavaliota
03.05.2014 |
Olimme nuorimmaisen kanssa leikkipuistossa ja nurmelta suuhub eksyi koirankakkaa. Hätääntyneenä menimme päivystykseen ja lääkäri sanoi, että on ihan suotavaa antaa lapsen olla likainen. Nyt mietin eikö lääkäri ymmärtänyt lapseni syöneen koiran ulostetta. Voisiko muut mammat antaa lapsen huoletta syödä koiran paskaa? Itse olen miettinyt, etten enää välitä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa