Ottaisitko Prinssi Harryn punkkaasi?
Hämmentävä ajatus, en ennen mammapalstaa tiennyt että häntä pidetään erityisen hyvännäköisenä :D Itsepä en siis ottaisi, ainakaan ulkoisten avujen perusteella.
Kommentit (44)
Miettikääpä naiset millaisia ihania laukkuja ja mekkoja saisitte<3<3<3 Pääsisitte kaikenlaisiin eliittijuhliin ja seurapiirikarkeloihin<3 Ja sitten vielä asuisitte jossain upeassa linnassa ja kansa maksaisi lystin. Aaaah<3<3<3<3
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:15"]
Kai sitä kerran panis, vaikka ei se erityisesti kiihota. Mulla ei oo mitään pisamia tai punaista tykkaa tai hörökorviskaan vastaan, kai se vika on pojan ilmeessä. Mut ikinä en naisi perheestä, jossa yli kymmenen hengen serkusparvessa ei ole yhtään pitkäkestoista yksiavioista avioliittoa.
[/quote]
William ja Kate? Zara Phillips ja Mike Tendall? Peter Phillips ja Autnum Kelly?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:53"]
Hyi en. Ällö muhkero.
[/quote]
tarkoitit kai mulkero?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:25"]
Harryllä on ISO, slurpssdsd
[/quote]
kerrotko tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:21"]
Kai sitä kerran panis, vaikka ei se erityisesti kiihota. Mulla ei oo mitään pisamia tai punaista tykkaa tai hörökorviskaan vastaan, kai se vika on pojan ilmeessä. Mut ikinä en naisi perheestä, jossa yli kymmenen hengen serkusparvessa ei ole yhtään pitkäkestoista yksiavioista avioliittoa.
[/quote]
[/quote]
eihän nämä ole kuin parin vuoden ikäisiä liittoja. No, mikä kenellekin pitkä on...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:21"]
[/quote]
[/quote]
eihän nämä ole kuin parin vuoden ikäisiä liittoja. No, mikä kenellekin pitkä on...
[/quote]
no itsepä otit serkusten avioliitot esille :D nämä on serkuskatraan ainoat naimisissa olevat, joten...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:28"]Ällön punainen.
[/quote]
Jep no onhan SE aika punainen, mutta kiihottava
Kyllä. Niin sydämellisen oloinen porkkanapää! :)
Ulkonäön puolesta ottaisin, mutta Harryn mela on tainnut uida niin monessa joessa, että en siihen haluaisi tarkemmin tutustua.
Ja samalla aamiainen sänkyyn, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:52"]
En todellakaan. Oksettaa miehet joiden naama on täynnä pisamia, oranssit hiukset ja valkoiset kulmakarvat ja ripset...
[/quote]
Minä taas pidän siitä värityksestä miehillä.
Ei taida Harrya naiset kiinnostaa :(
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:07"]anytime anywhere<3
[/quote]
Komppaan!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:50"]Ei taida Harrya naiset kiinnostaa :(
[/quote]
ohoh tää on varmaan sitä kuninkaallista sisäsiittoisuutta, mistä aina puhutaan!