Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laktoosi intolerantit!

Vierailija
03.05.2014 |

Aiheuttaako teillä pieni määrä maitojauhetta oireita? Ostin american dipin ja laktoosittoman kermaviilin. Söin n 2/3 dipistä kerralla ja vähän ajan kuluttua meni maha sekaisin..

Mulla ei ole lääkärillä diagnosoitu laktoosi-intoleranssi vaan itse olen huomannut ja välttelen tuotteita joissa on paljon maitoa. Aiemmin ei ole maitojauheesta tullut oireita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:37"]Aiheuttaako teillä pieni määrä maitojauhetta oireita? Ostin american dipin ja laktoosittoman kermaviilin. Söin n 2/3 dipistä kerralla ja vähän ajan kuluttua meni maha sekaisin..

Mulla ei ole lääkärillä diagnosoitu laktoosi-intoleranssi vaan itse olen huomannut ja välttelen tuotteita joissa on paljon maitoa. Aiemmin ei ole maitojauheesta tullut oireita.

[/quote]

Voisko oireet tulla siitä, että vedit dippiä ja jotain epäterveellistä sen kanssa? Mun miehellä menee maha seksisin, jos vetää nopeesti yksin sipsipussin, dipillä tai ilman. Itse en syö sipsejä tai dippejä, mutta luulisin, että syynä mahavaivoihin on dipin kyytipoika.

Vierailija
2/2 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla kävi myös tuo mielessä. Join vettä ja söin sen verran sipsejä mihin nyt 2/3 dipistä menee, en edes puolta pussia.

Aiemmin meni maha sekaisin kun söin vahingossa tavallista kermaviiliä ja nyt ajattelin välttää sen ostamalla laktoositonta. Ehkä pitää vähentää herkkujen syömistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä