Haluavatko tatuidut naiset myös herkemmin piiskaa sänkyleikeissä??
Eli haetanko adrenalik kiksejä myös seksin puolella ?
Kommentit (12)
Kyllä. Miehet ja naiset ottavat tatuointeja juuri sen seksuaalista mielihyvää tuottavan kivun vuoksi. Siksi kaikki tatuoidut tykkäävät piiskaamisesta. Olet asian ytimessä. Hienoa, Sherlock. Hienoa.
Nyrkkiä ne haluavat sinne tatskatun wt-emakkomamman lompsaan.
Joku piiskasta pitävä onko tatskoja?
Ei tietoa, Olen piiskannut piiskannut vain neljää naista, jotka pitävät piiskan saamisesta, heistä kahdella oli tatuoinnit. Voiko tuosta jotain päätellä? Ei.
Itse olen ns. kiltti tyttö
vaaleat pitkät hiukset, siniset simmut ym. ja pidän piiskaamisesta ja käsiraudoista ym.
Kiltti tyttö tulee sitten tänne sidottavaksi ja piiskattavaksi,sellaiselle tytölle olisi tarvetta
M43
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 08:09"]
vaaleat pitkät hiukset, siniset simmut ym. ja pidän piiskaamisesta ja käsiraudoista ym.
[/quote]
Toivottavasti asut Pirkanmaalla
Herra40+
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 08:09"]
[/quote]
Asuin aikanaan espoossa. Ei olis kannattanut muuttaa, sinullahan on jo mies varmaan?. Tai sitten kirjoitit jokamiehen päiväunesta :D
Kiltti tyttö tykkää myös että hiuksista revitään.
Tykkään purra ja raapia.
Ja karvaiset miehet on heikkouteni. Karvaista rintaa vasten olisi ihana hieroa..hmm
kaikenlaista :)
Ja sit sä heräsit. Kylhän nyt tietää että tatskan ottaminen koskee jonkun verran. Eihän se sitä tarkoita välttämättä että piiskaakin sietäisi, tiedä tuota? vastatkaa
tatskojen ottajat.