50 euroa tilillä seuraavaksi kahdeksi viikoksi... Ja
ihan on oma syyni, kun olen törsännyt. Kunhan halusin vain jakaa tämän av:n kanssa :D
Ostin eilenkin uusia alusvaatteita viidelläkympillä, vaikka olisin voinut vanhoilla risoilla mennä vielä sinne seuraavaan palkkaan saakka. Ostan aina kaikkea turhaa, kuten jotain luomulimsaa ja kakkutarjottimia ja rahat menevät tiukille. Ei puhettakaan että saisin säästöön mitään.
Yritän parantaa tapani :) Mutta onko muita höveleitä rahankäyttäjiä?
Kommentit (4)
Mullaki tapana tollanen :D maksoin turkin matkan varausmaksun ja nyt köyhäillään pari viikkoa sen takia. Mut oma syynihän se.
Mä en voi käsittää teitä, aikuisia ihmisiä, jotka ette osaa yhtää miettiä rahankäyttöänne, sitte nää tv-ohjelmat missä ei osata edes kokata. Mistä moinen tyhmyys? Mulla on aina min 3kk liksa säästössä, voin tehä mitä haluun millon haluun, eikä tarvi kokoajan miettii säästämistä, kun sitä rahaa on säästössä.
Kauanko pitää säästää että saa 3kk liksat säästöön? En tuhlaile mut ei silti jää mitään.
Hehhehe, no sama summa itellä rahaa käytössä 15:sta pv saakka. Mut en kyl oo tuhlannu, vaan maksanu laskuja sekä ulosotto nappas osansa palkasta. Kyllä tuolla summalla pärjää..pääasia, ettei enää keräänny ulosottoon lisää maksuja.