Paras salaatinkastike
Mikä on sinun suosikkisi markettien salaatinkastikkeista?
Haluan vaihtelua, mutten ikinä uskalla ostaa mitään uutta, suosittele siis omaa suosikkiasi! :)
Kommentit (109)
Tiäkkö kauan toi Deliverden soossi säilyy avattuna, en löydä mistään vastausta?
vanhakyynikko kirjoitti:
Mode on pitänyt tarpeellisena poistaa muutamia kommentteja.
Yritänpä uudestaan, tämä oli vastaukseni erääseen kommenttiin, joka myös poistettiin.
Deliverden salaatinkastike on hyvää.
Deliverdellä on myös yrttivinegrette, joka on vihreää ja tehty tuoreyrteistä.
Lyhyt säilytysaika.
Myös Felixin Välimeren Yrtit on hyvä soosi, jos pitää hieman makeasta ja sakeasta.
Ja minä propagoin aina myös Meiran Italiaisen tomaattikastikkeen puolesta.
Vähemmän suolaa ja sokeria ja yrttimausteet jo valmiiksi mukana.
Poppamiehellä on ainakin 15 eri kastiketta. Tykkään muutenkin että pullot on näppärän kokosia, ei tule päiväyksien kanssa ongelmaa, tulee käytettyä. Litran puteli toimii vaan jos on niin hyvää että mukillinen kerralla
Deliverdessä on n vuosi aikaa käyttää. Basilika vinegrette vähemmän aikaa
Mä vaihtelen, joka kerta eri maku.. Ei vielä tullut vastaan makua, mikä olis yli muiden..
Vierailija kirjoitti:
Poppamiehellä on ainakin 15 eri kastiketta. Tykkään muutenkin että pullot on näppärän kokosia, ei tule päiväyksien kanssa ongelmaa, tulee käytettyä. Litran puteli toimii vaan jos on niin hyvää että mukillinen kerralla
Smoky aioli 🤍🤍🤍
Aito maku tomaatti-valkosipuli oli ainut mitä ostin yli 20 vuotta, mutta enää en löydä sitä mistään. Alunperinkään en sitä löytänyt mistään muualta kuin yhdestä Prismasta.
Jos joku tietää mistä sitä voisi saada täällä Turun seudun lähistöltä, laittakaa vinkkiä.
Toivottavasti eivät ole lopettaneet sen valmistusta.
Saarioisten Mango-lime oli hyvää mutta nyt muuttaneet reseptiä eikä maistu enää mulle. Jättivät pois ananasmehun- Ennen laitoin sitä maustamattomalle riisillekin, antoi kivan säväyksen.
Xtra tomaattinen salaattikastike. Suomessa valmistettu myöskin.
Poppamiehen ja deliverden on parhaat. Ei halvimmat mutta parhaat