Nolo tuo Jonna Geagea..
Ihan päissään noissa Neljän tähden illallinen -jaksoissa. Näyttää aika ikävältä kun muut ovat ok ja yks pyörii ihan lärvit joka jaksossa.
Kommentit (25)
Katsoin samaa, että oli kyllä humalassa ja nolo...
Niin on. Katson nyt uusintana eli muistin oikein. Ei taida pää kestää alkoholia.
Tai sit vetäny salassa pohjia... tässä omassa kokkausjaksossakin "kivasti" maistissa... Eikö sillä ole lapsikin? Heiluukohan kotonakin ihan tuubassa aina?
Noloa on toi Veijosen kiroilukin...
Ihan samaa ihmeteltiin täälläkin, noloo..
Tällä hetkellä tolkun ihmisen vaikutelman on saanut vain Lillistä. Jonna on juoppo, Veijoswn joka toinen sano v*ttu ja mikä toi yksi "hauskalla" äänellä puhuva on? Rasittava!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:53"]
Tai sit vetäny salassa pohjia... tässä omassa kokkausjaksossakin "kivasti" maistissa... Eikö sillä ole lapsikin? Heiluukohan kotonakin ihan tuubassa aina?
[/quote]
Ei Jonnalla ole lasta. (Erinillä on.)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:17"]
[/quote]
[/quote]
Onhan sillä 2012 syntynyt tyttö!
On Jonnallakin vauveli, mutta sai sen ohjelman jälkeen. Mutta kenen oli kämppä, jossa Jonsku kokkasi- oli aika mauton sisustus..
Katoitteko klikkaa mua - Iina Kuustonen näytteli tosi hyvin wt-junttia jonka kämppä oli tosi mauttomasti sisustettu, mutta kehui ihan pokkana kuinka on saanu kehuja sisustuksesta, tämä "Eer" oli ihan joo-o. Ja sitten IIna oli tehostanu vaikutelmaa tälläämällä itsestään lihavan ja jalassa oli tennissukat ja sandaalit, kyllä Iina osaa olla hauska, ei tarvi aina esittää kaunista seksikästä kohtalokasta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:13"]
Miten toi sen sukunimi lausutaan?
[/quote]
Keakea
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:13"]Miten toi sen sukunimi lausutaan?
[/quote]
Lausutaan ninkuin kirjoitetaan eli geagea.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:13"]Miten toi sen sukunimi lausutaan?
[/quote]
Lausutaan ninkuin kirjoitetaan eli geagea.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:17"]
[/quote]
[/quote]
Onhan sillä 2012 syntynyt tyttö!
[/quote]
Ai on vai. Miten mulla on mennyt ihan ohi. Yleensä tiedän julkuista ihan KAIKEN. Jonna ei ole sitten ollut enää paljon julkisuudessa kai. Miten ne näyttää noita uusintoja telkkarissa sadan vuoden takaa???
Se yks heppu on näyttelijä-koomikko-laulaja Juha Laitila.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Juha_Laitila
Tosiaankin, Paasikivi on fiksuin ja mukavin noista...
Nää jaksot on tullu ekaa kertaa syksyllä 2013, joten eiköhän sillä ole ollut jo vauva siinä vaiheessa, muuten olis paksuna tossa eikä viinaa vetelis. Joten kyseessä lienee melko tuore äippä kuvaushetkellä.
Jaa, musta se ei ole normaalia nolompi. Siis hänhän on semmoinen luonnonlapsi ja höpöttäjä ollu aina, ilman alkoholiakin. Siis julkisuuskuvan mukaan, en tiedä saati tunne hlökohtaisesti.
Mä en kyllä huomannut, että olisi kännissä ollut. Sama Jonna mikä aina, hiukan höpsö ei muuta. Tämä keskustelu on minun mielestä kateellisten panettelua. Jonnan uraa alusta asti olen seurannut. Aina ollut hassu ja kova puhumaan. Käy toki viihteelläkin, mutta eikös kaikki muutkin meistä käy?! Jos Jonna oli päissään niin sitten olen varmaan minäkin. Puhun paljon ja nopeasti. Helppoahan se on Jonna tuomita, onhan se julkkis. Nylon Beat jakoi mielipiteet aikoinaan, ei ollut tosikkojen musiikkia.
Neljän tähden illallinen jossa Jonna oli kuvattu vuonna 2011. Eli EI ole äiti vielä niissä.
Mietin ihan samaa! Puheestakaan meinannut saada mitään selkoa, kun oli niin maistissa. Aika noloa todellakin..