Harmittaisiko, jos miehesi nukkuisi usein puoleenpäivään
Ja siivoaisi koko talon säännöllisesti niin, ettei sinun tarvitsisi juuri koskaan siivota?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:36"]Yleensä tuo nukkuu viikonloppuisin klo 13-15 saakka, eikä siivoa ollenkaan. Ei harmita.
[/quote]
Ei harmita?! Mitä mies sitten tekee kompensoidakseen? Ap
Annan nukkua, mutta harmittaa, ettei yhtenäkään vapaapäivänä voi nousta ennen klo 12-14. Ei siinä muuten mitään, mutta meillä on pieni asunto, ja tuntuu tyhmältä yrittää olla niin hiljaa puolen päivän aikaa, kun en oikein mitään viitsi tehdä etten häiritsisi. Koirakin pitää lenkittää, joten en voi nukkua yhtä kauan vaikka joskus haluaisin. Mies kyllä auttaa siivoamisessa kun pyydetään, mutta omatoimisesti imuriin ei koske, eikä varsinkaan niin, ettei minun tarvitsisi mitään tehdä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:36"]Yleensä tuo nukkuu viikonloppuisin klo 13-15 saakka, eikä siivoa ollenkaan. Ei harmita.
[/quote]
[/quote]
Käy kokopäivätöissä ja tienaa mukavasti. Itse en kumpaakaan.
Nukkuu yövuoron jälkeen muuten ei. Kyllä ottais päähän jos en itse saisi myös nukkua silloin tällöin!
Joo, ja mies nukkuukin jos on ollut yön töissä. Minä joudun olemaan lasten kanssa, ja yrittää hillitä niiden metelöintiä. Kun mies on vapaalla, minä nukun puoleen päivään, minä kun valvon yöllä aina myöhään, ja kun lapset heräilee menen hoitamaan heitä.
OLI yöeläjä ja nukkui vapaalla yli puolenpäivän. Ongelmahan siitä tuli. Aamulla ylös siitä se päivä alkaa ja illalla ihmisten ajoissa nukkumaan.
Mä saan kyllä nukkua päiväunet joka päivä - meillä siis on vastasyntynyt vauva ja mies on myös kokoaikatyössä ihan ok palkalla, tekee paljon etätöitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:39"]
[/quote]
[/quote]
Käy kokopäivätöissä ja tienaa mukavasti. Itse en kumpaakaan.
[/quote]huonosti on sulla asiat. mitä sitten kun tulee ero? Toivottavasti aikanaan pojalle ei tule noin laiskaa naista. Valistan jo että ei ala ketään elättämään vaan työssä täytyy olla jos työtä on.
lisäisin tuohon vielä ap, että ruoka odottaisi valmiina, kun tulen töistä kotiin. Näin siis meillä, mies tekee pääsääntöisesti yövuoroja ja siis, ei harmita.
Miksi haittaisi, nukun itsekin pitkään. Silloin nukutaan kun nukuttaa. Osaan olla yksin eli ei haittaa, jos toinen nukkuu.
Miksi ihmeessä harmittaisi? Tykkään itsekin nukkua viikonloppuisin pitkään, ja jos herään aikaisemmin, onnistun kyllä viihdyttämään itseäni, kunnes mieskin on jalkeila.
Mun mies herää puoli seitsemään mennessä joka ikinen aamu, ja hoitaa lasten aamutoimet, puurot ja tarhaan viennin. Minä herään puoli kahdeksan maissa (paitsi tänä aamuna kahdeksalta) ja työaamuina lähden omineni ja huolehdin vain itseni. Itse en kestä aamuhärdelliä, mies sen sijaan on parempi pyörittämään sen.
Ei harmittaisi, kun itse nukun puoleenpäivään, mutta miesystävä nouseekin viideltä siivoamaan, about siinä vaiheessa kun itse nukahdan.
AV:lla kun ollaan, ero ei tule jos, vaan kun.
Saa nukkua jos haluaa, mua ei nukuta kuin korkeintaan yhdeksään asti. Lapset nousevat myös samoihin aikoihin kanssani, tosin he huolehtivat aamupalastaan ja pukemisistaan itse. Mutta sitä siivoamista ei tarvitse hänen tehdä sillä en voi sietää, että joku "siivoaa" minun tavaroitani. Tiedän aika tasan tarkkaan missä mitäkin on ja jos sitä järjestystä mennään muuttelemaan, en ole tyytyväinen. Pyykkihuoltoa, tiskikoneen tyhjennystä, ikkunoiden pesua ja vastaavia saa tehdä ihan vapaasti, mutta jos sitten jää ylimääräistä energiaa, voi mennä siivoamaan autotallia tai pihaa haravoimaan.
No eipä tuo niin pitkään nuku. Molemmat ollaan aamuvirkkuja. Tai sitten minä koisaan ja mies tulee herättelee kahville.
Hahaha. Illanvirkku ei ole sama kuin laiska eikä aamuvirkku ole synonyymi kunnolliselle ihmisille. Nostatte itseänne jalustalle määrittäessänne toisten kunnollisuutta moisilla perusteilla.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:48"]
huonosti on sulla asiat. mitä sitten kun tulee ero? Toivottavasti aikanaan pojalle ei tule noin laiskaa naista. Valistan jo että ei ala ketään elättämään vaan työssä täytyy olla jos työtä on.
[/quote]
no ei varmaan turhia tarvitse opastella. EIköhän sitä tuollaisella anopilla jaa miniät haaveeksi ihan muutenkin.
Harmittaisi, onneksi ei nuku.
Olisihan se tylsää jos olisi ihan eri vuorokausirytmi. Ja lisäksi, lapset kuitenkin elävät aikaisemmassa rytmissä, joten tuollainen miehen puolelta kai olettaisi, että vaimolla vastuu lapsista, mies auttaa kun se sopii.
Yleensä tuo nukkuu viikonloppuisin klo 13-15 saakka, eikä siivoa ollenkaan. Ei harmita.