Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilseilevä päänahka

Vierailija
03.05.2014 |

Olisiko vinkkejä hilseestä kärsivälle? Olen nainen ja minulla on pitkät hiukset. Hiukset muuten hyvässä kunnossa ja ok, mutta päänahka hilseilee. Ei niin paljon, että sitä olisi hartioilla ja näkyvissäkään, mutta jos vähän raapii tai harjaa tms, niin hilse tulee näkyviin. Joskus myös hiuksissa näkyy hilsettä. Tämä häiritsee minua paljon. Hilseshampoot ym eivät ole auttaneet... Kiitos vinkeistä. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hilsettä tosi paljon. Se irtosi karstamaisesti kammalla raapimalla. Kokeilin kaikki lääkeshampoot (hiukan liioitellen) ja psoriliuokset. Ei apua. Nyt helpottanut vasta bio plussa special -shampoolla. Tämä ei ole se "tujuin" vaan jatkuvaan käyttöön normaaleille ja väejätyille.

Vierailija
2/9 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivan päänahan peseminen kolmesti peräkkäin? jauzaa, pääni alkoi kutista pelkästä ajatuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa se kun vaahdotan hiukset KOLME kertaa! Eli shampoota päähän, kunnon varovainen hierominen, siis hieron ja kyhnytän varovasti päänahkaa joka kohdasta. Huuhtelen shampoot pois, uusi shampoo +kyhnytys. Tämä kaikki kolme kertaa. Päässä on ollut PALJON vähemmän hilsettä sen jälkeen kun keksin tämän.

Vierailija
4/9 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laimennettua omenaviinietikkaa hiuspohjaan ja hiuksiin. Sitä käytetään pesun jälkeen ja se huuhdellaan pois.

Vierailija
5/9 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin hilseshampoo, nimeä en nyt muista.pullossa keltainen etiketti.

Vierailija
6/9 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä shampoo, mutta itselläni on toiminut apteekin Sim-tuotteet! 

Vierailija
7/9 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut xz rauhoittava suklaa-vanilja shampoo. Ja joka toinen pv pitää pestä hiukset.

Joskus teen öljyhoidon.

Vierailija
8/9 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista viesteistä. :) Pitääpä kokeilla noita vinkkejä! 

Vierailija
9/9 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hilse ei ole kuivaa hilsettä, vaan rasvaista, niin siihen voi auttaa kevytväri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä