Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on kohteliaan etäiset välit vanhempiin

Vierailija
12.12.2020 |

Miten tähän tilanteeseen on päädytty? Oletko joutunut ottamaan etäisyyttä jonkin tietyn syyn takia? Vaivaako asia sinua koskaan? Millaiset välit teillä on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaan vaivaantuneesti vietetään muutama pakollinen tunti vuodessa yhdessä juhlapyhinä. Ei koskaan yökyläilyjä puolin tai toisin. Syitä on monia. Asia ei enää vaivaa, mutta olen kateellinen ihmisille joilla on normaalit vanhemmat.

Vierailija
2/5 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaan vaivaantuneesti vietetään muutama pakollinen tunti vuodessa yhdessä juhlapyhinä. Ei koskaan yökyläilyjä puolin tai toisin. Syitä on monia. Asia ei enää vaivaa, mutta olen kateellinen ihmisille joilla on normaalit vanhemmat.

Onko tämä enemmän sinun vai vanhempien tahto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä enemmän sinun vai vanhempien tahto?

Minun. Meillä on erilaiset arvomaailmat tiettyjen asioiden suhteen.

Vierailija
4/5 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi minulle, että aikuisen lapsen ja vanhempien välit eivät tarvitse olla ”turhan läheiset”. Äidin oma äiti on myös kylmä ja etäinen. Loukkaannuin, mutta asia ymmärretty.

Vierailija
5/5 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla on väkivaltaisia taipumuksia. Emme ole enää yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi