Missä ovat luomunaiset?
Kuulemma miehet eivät pidä luomunaisista. Pitää olla keinotekoisesti laitettu ja muovilisiä täynnä.
No minä todellakin pidän!
Vaan missä ovat luomunaiset joiden olemuksesta näkee että on eletty luomuelämää? On syöty luomuruokaa ja liikuttu aktiivisesti kuten on ihmiselle luonnollista?
Sellaisia naisia ei ole juuri ollenkaan. On joko tällättyjä ja muovisia, tai naisia joiden olemuksesta näkee että elämän keskiössä ovat olleet teolliset vuosikaupalla herkut ja netflix, eikä suinkaan luomuelämä.
Missä siis piileskelette?
Kommentit (32)
Ette te huomaa meitä, kun kuolaatte kuitenkin vaan niitä muovisia naisia.
Olen luomuviljelijä. Käykö? Elämäntapa muutenkin ekologinen.
Vierailija kirjoitti:
Ette te huomaa meitä, kun kuolaatte kuitenkin vaan niitä muovisia naisia.
Ihan oikeasti teitä ei ole juuri ollenkaan.
Jos vaihtoehtona on tällätyt ja trimmatut, ja ylipainoiset naiset jotka ovat välttäneet liikkumista ja mättäneet herkkuja edelliset 20 vuotta, niin tokihan ne tällätyt ja trimmatut vievät voiton.
-eri, myös luomunaisten ystävä
Täällä ollaan. Mulla ei ole mitään Netflixejä, älypuhelimia, en meikkaa... Mutta varoituksena, olen aika vapaamielinen, mitä petipuuhiin tulee, ja olen avointen suhteiden kannalla. Se on joillein pieni dealbreaker.
Siellä missä on vielä villihevosia. Siellä missä vangita kartanonherrankin poliisi voi.
Miten ketjun naiset olette luomuja?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kirurgisia toimenpiteitä tehtynä, ei pistoksia tms. Hiukset on kyllä blondatut mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kirurgisia toimenpiteitä tehtynä, ei pistoksia tms. Hiukset on kyllä blondatut mulla.
Varsinainen luomu...
Edellisen kerran kun olin treffeillä "luomunaisen" kanssa (luki deittiprofiilissa että jos luomunainen ei miellytä niin et välttämättä tykkää tms).
Treffeille notskipaikalle ilmaantui ylipainoinen nainen jolla oli tatskoja, reilusti ylipainoa ja olemus josta näkyi että ulkonäkö oli epäluonnollisen elämäntavan muovaama. Parin sadan metrin verkkainen kävely sai huohottamaan ja kun päästiin perille niin välittömästi piti kaivaa suklaakeksit repusta.
"Luomu" tarkoittikin että "ei meikkiä".
Sori nyt mutta siihen tarvitaan vähän muutakin...
nr5
Olen 159cm. 50kg. omat hiukset ilman pidennyksiä, ei tekoripsiä, ei tekokynsiä, ei silikoneja. Meikkaan kyllä.
Taidat asua ison kaupungin keskustassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvauksesta
"Vaan missä ovat luomunaiset joiden olemuksesta näkee että on eletty luomuelämää? On syöty luomuruokaa ja liikuttu aktiivisesti kuten on ihmiselle luonnollista?"
Päteekö sinuun vaikka edellisen 10-20 vuoden ajalta?
En meikkaa, noin puolet vuodesta syön vain itse kasvatettua ruokaa, lapsiakin on saanut luomusti siunaantua mukava lauma. Kaupasta ostan tuotteet luomun, kotimaisuuden ja ekologisuuden perusteella. Vapaaehtoisena teen ympäristökasvatukseen liittyviä tempauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaan missä ovat luomunaiset joiden olemuksesta näkee että on eletty luomuelämää? On syöty luomuruokaa ja liikuttu aktiivisesti kuten on ihmiselle luonnollista?"
Tämä pätee minuun.
Täällä! Karvat kasvavat luomusti jaloissa :D
No täältä Helsingistä. Oma hiusväri, ei lisäkkeitä, ei tatuointeja, ei meikkiä. Tykkään ulkoilla, kalastaa ja harrastaa pienimuotoista viljelyä. Instasta etkä facesta mua löydä. Tuo kalastus tuntuu olevan monelle miehelle turn off. En välitä baareilusta enkä uskonnoista.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pätee minuun.
Lakukissa on palstaunelmanaiseni.
Kirjoittaa fiksusti, on ystävällinen muille, ja kaupan päälle "luomunainen".
t. satunnainen palstailija
Kuinka monta % oltava luomua? Syön paljon luomuruokaa, kosmetiikasta melkein kaikki luomua, naama sopivasti luomuna nenänpielet punoittaen ja karvoituskin olisi juuri nyt aika luonnontilainen.
Täälläpä minä olla möllötän. Mites sinun luomuilut?