Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja masennus

Vierailija
02.05.2014 |

Mulla on pää ihan sekaisin, itken jatkuvasti ja olen ollut koko raskauden ahdistunut. Olen aivan varma että mies pettää mua, ja olen muuttunut aivan hirviöksi häntä kohtaan. Haluan lukea puhelinta, kun hän lähtee (harvoin) ryyppäämään kiukuttelen siitä viikon jälkeen päin, selaan paniikissa hänen facebookkiaan ja tarkkailen kaverimääriään ja naisia siellä. Mies on muuttunut koko ajan etäisemmäksi ja sanoikin, että olen kuin toinen ihminen nykyään.

Myös hänen exänsä on alkanut ärsyttämään mua, vaikka asuu satojen kilometrien päässä eivätkä ole tekemisissä keskenään. Olen alkanut epäilemään sitäkin, että salaa näkevät toisiaan. Mä olen aivan hullu ja onneton, en ole yhtään keskittynyt tulevaan vauvaan vaan vihaan vaan miestäninja syytän häntä kaikesta mahdollisesta jatkuvasti. Onko muilla ollut tällaista ja meneekö se ohi? Jatkuvasti huudan ja raivoan että jätän hänet ja vien vauvan häneltä tai että tulen pettämään häntä. Mä olen hullu. Oikeesti :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri tuota kakkosen raskaudessa. Tiesin, että kaikki epäilyt ja vainoharhat oli ihan kuvitelmaa. Puhuin miehelle avoimesti. Hän kuunteli ja lohdutti. Ymmärsi, että johtui hormooneista, lähinnä naureskellen antoi mun katsoa puhelintaan tms. Asiasta puhuttiin paljon, mies oli tosi avoin ja ihana eikä suuttunut tai loukkaantunut. Synnytyksen jälkeen helpotti. Puhukaa! Asia pahenee, mitä enemmän mietit sitä yksin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan