Miten lohduttaa ulimiestä?
Mulla siis oikeesti on kaveri, joka ulisee kuin palstamiehet, että jonkun naisen pitäisi tulla ja tehdä hänet onnelliseksi. Ja miksei hän kelpaa kenellekään, byääää. Ja minäkään en kuulemma ole kannustava.
Mitä tuollaiselle voi sanoa? Vähän vaikea olla kannustava. Vai pitäisikö vaan taputella päätä ja valehdella, että varmasti joku tuollaisen ulisijan haluaa.
Kommentit (23)
En siis ehtinyt lukea kuin noin 13 vastausta.
Ap
Jospa sinä tekisit hänet onnelliseksi. Tarjoaisit seuraa, hellyyttä, kosketuksia ja seksiä. Tuskin kadut, saisit kaiken kaksinverroin takaisin.
Taputa päähän vaan, tarjoa nenäliina, ehkäpä lasi viiniä ja sympatiaa.
Opeta hänelle että uhriutumalla ei saavuteta mitään. On toimittava ta i lopetettava se ulina.
Aika naismainen tuo kaverisi.
Kyseenalaistaisin mitä sinun kannustaminen auttaa jos ei itse tee asialle mitään.
Säpi helpottaa miehen oloa hetkeksi.
Anna pesää niin tulee onnelliseksi ja lopettaa valituksen.
Jep. Kaikki hyviä neuvoja ja varmasti toivoo. Kaipasin vähän vinkkejä ja näkemyksiä, kun en voi uskoa todeksi, että tuollainen legendaarinen palstahahmo voi olla jonkun elämässä todellisuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Opeta hänelle että uhriutumalla ei saavuteta mitään. On toimittava ta i lopetettava se ulina.
Uliseminen ja uhriutuminen on miehinen tapa. Kaikki on aina jonkun muun vika.
Miksi tuolla mun vastauksessa lukee 'toivoo', kun piti olla 'toimii'...
Vierailija kirjoitti:
Ja tätähän olen yrittänyt, mutta viesti ei tunnu menevän yhtään jakeluun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistaisin mitä sinun kannustaminen auttaa jos ei itse tee asialle mitään.
Juu tämä on totta. Kiitos vinkistä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anna pesää niin tulee onnelliseksi ja lopettaa valituksen.
Ei noille riitä mikään.
Esittele hänelle sopiva ystäväpoika, ei sellainen torjuvaa läheisyyttä harrastava.
Tarjoa kierros jokareikään niin miehistyy hetkessä
Ehdota että hän laittaa kauluspaidan, farkut, kunnollisen kampauksen, hampaat ja menee treffaamaan, mutta EI valita siellä kohtaloaan sille naiselle tai itsetuntoasioista avaudu se on turnoff.
Edellinen ketju poistettiin. Tulikohan siellä vielä hyviä tai huonoja neuvoja?
Ap