Olenko ainoa, joka ei kyllästy monien inhoamaan Last Christmas joululauluun?
Tiedän Whamin Last Christmas-biisin olevan yksi kulutetuimmista ja inhotuimmista joululauluista mutta mä vaan niin tykkään siitä! Aloitan joululaulukauden noin 3 viikkoa ennen joulua ja jatkuu uuteenvuoteen. Tänäänkin Spotifyssäni pyörii Last Christmas ja sen eri versiot ja samalla teen jouluvalmisteluja. Ikää 40 v joten aika monta joulua jo takana tuon biisin kanssa.
Sanokaa, etten ole ainoa :) kuuntelen kyllä siis muitakin joululauluja mutta tuo on ylivoimaisesti suosikkini.
Kommentit (34)
Me aletaan kuuntelee biisiä jo joskus marraskuun alussa😂 Puolisoni on englantilainen ja George Michaelin fani.
Onko teillä luetun ymmärtämisessä vikaa? Ei liity laulajan seksuaalinen suuntaus aloittajan kysymykseen mitenkään.
Minuakaan ei kyllästytä, pidän laulusta paljon.
Kyllä, ihan ainoa koko maailmassa.
Arvostin 40-vuotiaana esittämääsi kysymystä.
Teille Novan kuuntelijoille pyöritetään muutamaa puhkisoitettua koko joulun ajan. Ette Sulo Saaritsin tulkintoja varmaan kuule, harmi.
Yle Radio 1:n kuuntelija
Kauheeta . Meillä kristityillä kun joulu aina on ja jatkuu vaan . Ikuiset bileet juhlat . Jeesus on se lunastaja .
Seksi jutut loppuu kun kuolee . Että siihen pitää varautua .
Tykkään kovasti ja kyllähän se on ultimaattinen joulubiisi #1!
Radio Aalto soitti pelkkää Whamin Last Christmas biisiä tossa yks päivä pari viikkoo sit. Se meni heil överiks
Paras on White Christmas..vanhalla porukalla
En kyllästy siihen mutta its begin a look like christmas tai jotain sinne päin on niin ärsyttävä että taju menee, joka toisessa postauksessa laitetaan pihavaloja tai koristellaan kuusta ja leivotaan ja tämä biisi rallattaa taustalla. Argh!
Kyllästyn kaikkeen tasaisin väliajoin. Juuri nyt en ole kyllästynyt tuohon. Sitä paitsi sitähän on versioineet muutkin, ei tarvitse aina sitä Whamia.
Mä tykkään siitä koska se video kuvastaa ihannejouluani. Nuoria ja hyvän näköisiä hyvätuloisia pitämässä hauskaa! Ei missään iniseviä ipanoita eikä vanhoja kuraperseitä, eikä edes rumia keski-ikäisiä. Harmi etten enää ole nuori kuin siinä videossa enkä koskaan tule olemaan nuori juppi.
GM oli todella hyvännäköinen tuolloin.
Et.
Minä jopa viheltelin sitä töissä (omassa huoneessani)