Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä on olohuoneessa seinällä?

Vierailija
12.12.2020 |

Meillä on itse tehtyä taidetta ja jotain kaupan valmistauluja.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat ja tapetit muun muassa

Vierailija
22/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunat ja tapetit muun muassa

No meilläkin on. Sitten pari oviaukkoa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun maalaama puuukehyksinen pikkutaulu, Hilma af klint taidejuliste, vanha koristeellinen tähtikartasto, kauniisti kehystämössä jonkun kehystämä maalaus, vanha seinäryijy jossa iso pöllö, vanha kehystetty tussipiirros jossa vanhoja vaakunoita ja pari pikkuruista miniatyyrimaalausta.

Vierailija
24/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ihmisillä ryijyjä seinillä? Vai onko kaikki täällä mummoja? Vai onko palstaihmiset ja ryijyihmiset samaa porukkaa?

Olen käynyt monessä kodissa ja ryijyjä olen nähnyt vain vanhoilla ihmisillä. Siis oikeasti sellaisilla vanhan oloisilla, ei missään nuorekkailla kuusikymppisillä.

Vierailija
25/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen akvarellimaalaus, grafiikan lehtiä ja öljyvärimaalaus. Ostettu paikallisen taideyhdistyksen näyttelyistä ja kehykset teetetty ammatti-ihmisillä. Kalleimman eli öljyvärimaalauksen maksoin kolmessa erässä.

Seuraavaksi aion asioida taidelainaamossa. Yläkertaan johtava portaikko kaipaa seinilleen jotain.

Omat tuotokset ovat oman työhuoneen seinillä. Niitä voi vaihdella tai maalata uusiksi.

Vierailija
26/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ihmisillä ryijyjä seinillä? Vai onko kaikki täällä mummoja? Vai onko palstaihmiset ja ryijyihmiset samaa porukkaa?

Olen käynyt monessä kodissa ja ryijyjä olen nähnyt vain vanhoilla ihmisillä. Siis oikeasti sellaisilla vanhan oloisilla, ei missään nuorekkailla kuusikymppisillä.

Mä sain just ison villaryijyn ja meinaan laittaa seinälle kunhan saan aikaiseksi, en ole mummo :)

Vierailija
27/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohko peili, itse tehty suuri valaisin, yksi sekatekniikalla tehty taulu, aika isokokoinen. Myös yksi keramikka-reliefi ja akryylivärimaalaus, mutta ne on melkein jo keittiön puolella. :)

Vierailija
28/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryijy (miehen isoäidin tekemä), vanha käsinpiirretty tämän kylän kartta, kello, pari valokuvaa.

Vierailija
29/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryijyjä on hirveästi erilaisia, moderneja ja värikkäitä, suuria tai pieniä. Ei kaikki oo sellaisia kulahtaneita ruskeita 50-70-lukulaisia.

Vierailija
30/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetun taiteilijan maalaus, ostettu suoraan taiteilijalta. Ei ole rahaa ostaa lisää...

Vierailija
31/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidämme kaikenlaisesta taiteesta. Sinun ei siitä tarvitse pitää, sinua ei ole meille kutsuttu.

Voisin itsekin tehdä monenlaisia johtopäätöksiä sinun ilkeästä, tuomitsevasta ja hyvin yksioikoisesta ulosannista. Mutta jätän väliin.

Vierailija
32/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkosen kuva mustilla kehyksillä.

33/33 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäkalenteri, ja ikkunan päällä aamukampa ja sen vieressä entisen hoitolapsen monta vuotta sitten piirtämä kesä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi