Mitä teillä on olohuoneessa seinällä?
Meillä on itse tehtyä taidetta ja jotain kaupan valmistauluja.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat ja tapetit muun muassa
No meilläkin on. Sitten pari oviaukkoa vielä.
Jonkun maalaama puuukehyksinen pikkutaulu, Hilma af klint taidejuliste, vanha koristeellinen tähtikartasto, kauniisti kehystämössä jonkun kehystämä maalaus, vanha seinäryijy jossa iso pöllö, vanha kehystetty tussipiirros jossa vanhoja vaakunoita ja pari pikkuruista miniatyyrimaalausta.
Siis onko ihmisillä ryijyjä seinillä? Vai onko kaikki täällä mummoja? Vai onko palstaihmiset ja ryijyihmiset samaa porukkaa?
Olen käynyt monessä kodissa ja ryijyjä olen nähnyt vain vanhoilla ihmisillä. Siis oikeasti sellaisilla vanhan oloisilla, ei missään nuorekkailla kuusikymppisillä.
Isokokoinen akvarellimaalaus, grafiikan lehtiä ja öljyvärimaalaus. Ostettu paikallisen taideyhdistyksen näyttelyistä ja kehykset teetetty ammatti-ihmisillä. Kalleimman eli öljyvärimaalauksen maksoin kolmessa erässä.
Seuraavaksi aion asioida taidelainaamossa. Yläkertaan johtava portaikko kaipaa seinilleen jotain.
Omat tuotokset ovat oman työhuoneen seinillä. Niitä voi vaihdella tai maalata uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko ihmisillä ryijyjä seinillä? Vai onko kaikki täällä mummoja? Vai onko palstaihmiset ja ryijyihmiset samaa porukkaa?
Olen käynyt monessä kodissa ja ryijyjä olen nähnyt vain vanhoilla ihmisillä. Siis oikeasti sellaisilla vanhan oloisilla, ei missään nuorekkailla kuusikymppisillä.
Mä sain just ison villaryijyn ja meinaan laittaa seinälle kunhan saan aikaiseksi, en ole mummo :)
Isohko peili, itse tehty suuri valaisin, yksi sekatekniikalla tehty taulu, aika isokokoinen. Myös yksi keramikka-reliefi ja akryylivärimaalaus, mutta ne on melkein jo keittiön puolella. :)
Ryijy (miehen isoäidin tekemä), vanha käsinpiirretty tämän kylän kartta, kello, pari valokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryijyjä on hirveästi erilaisia, moderneja ja värikkäitä, suuria tai pieniä. Ei kaikki oo sellaisia kulahtaneita ruskeita 50-70-lukulaisia.
Tunnetun taiteilijan maalaus, ostettu suoraan taiteilijalta. Ei ole rahaa ostaa lisää...
Vierailija kirjoitti:
Pidämme kaikenlaisesta taiteesta. Sinun ei siitä tarvitse pitää, sinua ei ole meille kutsuttu.
Voisin itsekin tehdä monenlaisia johtopäätöksiä sinun ilkeästä, tuomitsevasta ja hyvin yksioikoisesta ulosannista. Mutta jätän väliin.
Kekkosen kuva mustilla kehyksillä.
Seinäkalenteri, ja ikkunan päällä aamukampa ja sen vieressä entisen hoitolapsen monta vuotta sitten piirtämä kesä.
Ikkunat ja tapetit muun muassa