Lauantai! N50 istuu kotona ja kuuntee Judas Priestiä. Vertaistukea?
Korkeasti koulutettu ja oma yritys joka tauolla talvella/ koronan takia. Tinttaan viiniä ja kuuntelen Judas Priestiä, Uriah Heepiä ja Deep Purplea. Olenko ainoa...?
Kommentit (68)
Et oo ainut 😂
Aim joor tuurboolavör telll mii theres nou ator..
No tuohan on ainakin mun lempitapa viettää vapaailtaa. Tosin itse kuuntelen mieluiten DIOa.
N43
Äläkä unohda Maidenia. Kippis!
-M30
No mikäs tuossa. Mä en just nyt kuuntele mitään, mutta lempibändejäni listasit. Meidän ikäisten musaahan nuo on, nuorison mielestä pappamusaa.
T. N57, jolla ei ole kavereita.
Eikö nuo ole enemmän 70-luvun teinien bändejä ja sun ikäisillä taas gunnarit, mötley...?
Minä teen makkaraperunoita ja tiskaan.
M48
Hard as iron
Sharp as stee-eel
Bow for no man
Tein jälleen kerran uuden tilin tinderiin ja kohta lähden käymään salilla.
Katselen jonkun leffan sen jälkeen ja syön kanaa ja riisiä.
M34
Ihana olet! Tuohon vielä Rainbow!
N48
Minä soitan sähkökitaralla Priestiä, Maidenia, Purplea, Rainbowta, Whitesnakea, Dioa.....
M48
Keski-iässä vaipuu välillä muistoihin, jolloin oli vielä nuori ja kaunis. Musiikki oli musiikkia eikä kuljettu maskit naamalla. Anna naisen olla hetki ilman huolia, vaipua menneeseen aikaan ja nautiskella viinin ja musiikin tuomasta rentoutuneesta tilasta. Pane sitä kunnolla vielä, niin jaksaa seuraavan vkon arjen pyörityksen tyytyväisenä.
Täällä toinen N50 lasissa viiniä mutta musiikkina Metallica tällä hetkellä. Joten et ole yksin.
Riippuu vähän kuunteletko alku vai loppupään tuotantoa Priestiltä. Jos loppupään niin mitään ei ole tehtävissä, olet menettänyt harkintakyvyn :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo ole enemmän 70-luvun teinien bändejä ja sun ikäisillä taas gunnarit, mötley...?
Noita aloittajan mainitsemia bändejä kuunteli alle teini-ikäisetkin. Itse en kuullut lastenlauluja mistään, koulussakin laulettiin vain ankeita kansansäveliä, joten hevi oli paljon paremman kuuloista.
Mä kuuntelen Joan Jett & The Blackheartsia
Vierailija kirjoitti:
Ihana olet! Tuohon vielä Rainbow!
N48
Entäs Whitesnake?
Sinällään minua huvittaa että jos on tietyn ikäinen ei muka voisi kuunnella sekä uudempaa että vanhempaa rock- ja popmusiikkia 1950-luvulta 2020-luvulle.
Et rakas. Kohta tosin joutuu pyörähtää ravintolassa pihvin kimpussa. Juomana tosin on kossu cola ja musiikkina van halen☺️
mies52v