3 rahalla saatavaa asiaa, jotka tekisivät sinut onnellisemmaksi?
Kommentit (50)
1. Personal trainer
2. Yksityinen lastenhoitaja
3. Siivooja
1. Vakuutus lapsille ja vara käyttää yksityisellä, poika saisi viimein kunnon astma- ja allergialääkkeet
2. Laadukkaampaa ravintoa lapsille ja uusia vaatteita ainaisten kirpparirytkyjen tilalle heille myös
3. Ulkomaanmatkalle veisin lapset, eivät ole koskaan olleet (enkä minäkään),
Viitaten siihen, kun joku alkupäässä ketjua sanoi, että eiköhän kaikki toivo uutta taloa, niin minä en ostaisi omakotitaloa vaikka voittaisin 5 miljoonaa lotossa. Että ei se kaikilla niin mene.
Sillä saisi
1. huolet hartioilta maksamattomista tai myöhässä olevista laskuista
2. tarpeeksi vaatteita hurjasti kasvavalle lapselle
3. ehjät hampaat
Nuo kaikki lisäisivät perheemme onnellisuutta ihan konkreettisesti. Minun ja mieheni stressitaso laskisi, ja meillä olisi enemmän voimavaroja lasten ja toistemme käyttöön.
Oma hevonen ja sille tallipaikka. Uusi ja moderni iso asunto hyvältä paikalta. Avoauto kesäksi.
Remontti
Kylpytynnyri
Se että ois käyttörahaa, nyt sitä ei jää ollenkaan.
1) Velaton omakotitalo, joka rakennuttu omien toiveiden mukaan sopivalle kaupunkitontille.
2) Velattomat autot molemmille.
3) Palvelujen ostaminen (kotisiivous, ikkunoiden pesu, pensaiden/omenapuun tms. leikkaus muutaman vuoden välein, mattojen pesetys pesulassa jne omaa elämäämme helpottavia asioita).
(Ja näiden päälle se lomaosake jossain Välimerellä olisi plussaa.)
Oi näitä haaveita. Onnea ei toisi, mutta elämää helpottaisi ja vähentäisi stressiä --> elämästä nauttisi enemmän.
Piha kuntoon ja puutarhuri sitä hoitamaan.
Kakkoskoti, vaikka rivarinpätkä, miehen kotiseudulle. Mä en kestä sitä toisten nurkissa punkkaamista, mutta olisi ihan kiva käydä useamminkin.
Kolmas on vaikeampi keksiä....työstäni tykkään ja asuntolainasta selviän.... vois olla vaikka siivooja.