Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hankit kissan, kun sen jälkeen et voi hankkia edes joulukukkia koska huomionkipeänä eläimenä se syö ne joulukukat?

Vierailija
12.12.2020 |

Minä kysyn vaan...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukukat ei nappaa kiinni sisälle tunkevia hiiriä.

Vierailija
22/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Kissani ei hypi hyllyihin eikä tiskipöydälle jossa kukkani ovat, ja sillä on omaa ruohoa ja narsuteltavaksi jos mieli tekee. Kissa 11v, ikinä syönyt yhtäkään kukkastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ei kyllä syö kukkia:)

Kissoista ei ole muuta pahaa sanottavaa kuin yölliset heräämiset.

Vierailija
24/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukukka ei tosin oksenna tai ripuloi lattialle/matolle/sänkyyn eikä sen jätöksiä tarvi kerätä joka päivä sen omasta hiekkalaatikosta. Eli kumpi on helpompi?

Vierailija
25/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kissaa! Eikä minulla ole taatusti joulukukkia! Eikä tule! En pidä joulusta!

Vierailija
26/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukukka ei tosin oksenna tai ripuloi lattialle/matolle/sänkyyn eikä sen jätöksiä tarvi kerätä joka päivä sen omasta hiekkalaatikosta. Eli kumpi on helpompi?

Oikeestaan ihan hemmetin älytöntä edes verrata kissaa ja joulukukkaa :D Kukka on helpompi, mutta kissa on silti rakkaampi.

Vierailija
27/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut joulukukkia, enpä turhempaa rahanmenoa keksi. Käyhän muovikukat kissatalouteen. Kissani ei ole mitenkään huomionhakuinen.

Vierailija
28/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amaryllis - ei syö

Joulutähti - ei syö

joku jouluasetelma - ei syö

Juhani Palmu - toinen syö ja yrjöö, toinen ei syö

Vierailija
29/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä logiikkaahan voisi käyttää ihan kaikkeen.

Miksi hankkia lapsia, kasvit on helpompia. Miksi mennä naimisiin, kasvi on helpompi kuin puolisi.. Jne jne.

Vierailija
30/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasta on enempi iloa?

Vierailija
31/31 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää itse asiassa vähän harmittaa, kukat kuuluu jouluun. Nyt meillä on pitkä tauon jälkeen vuoden vanhat kissasisarukset ja sen verran ovat uteliaita ja vauhdikkaita että saas nähdä kuinka käy.. valinta näiden kahden välillä tietysti edelleen helppo