Miksi hankit kissan, kun sen jälkeen et voi hankkia edes joulukukkia koska huomionkipeänä eläimenä se syö ne joulukukat?
Kommentit (31)
Jaa a. Kissani ei hypi hyllyihin eikä tiskipöydälle jossa kukkani ovat, ja sillä on omaa ruohoa ja narsuteltavaksi jos mieli tekee. Kissa 11v, ikinä syönyt yhtäkään kukkastani.
Kissat ei kyllä syö kukkia:)
Kissoista ei ole muuta pahaa sanottavaa kuin yölliset heräämiset.
Joulukukka ei tosin oksenna tai ripuloi lattialle/matolle/sänkyyn eikä sen jätöksiä tarvi kerätä joka päivä sen omasta hiekkalaatikosta. Eli kumpi on helpompi?
Minulla ei ole kissaa! Eikä minulla ole taatusti joulukukkia! Eikä tule! En pidä joulusta!
Vierailija kirjoitti:
Joulukukka ei tosin oksenna tai ripuloi lattialle/matolle/sänkyyn eikä sen jätöksiä tarvi kerätä joka päivä sen omasta hiekkalaatikosta. Eli kumpi on helpompi?
Oikeestaan ihan hemmetin älytöntä edes verrata kissaa ja joulukukkaa :D Kukka on helpompi, mutta kissa on silti rakkaampi.
En ole koskaan ostanut joulukukkia, enpä turhempaa rahanmenoa keksi. Käyhän muovikukat kissatalouteen. Kissani ei ole mitenkään huomionhakuinen.
Amaryllis - ei syö
Joulutähti - ei syö
joku jouluasetelma - ei syö
Juhani Palmu - toinen syö ja yrjöö, toinen ei syö
Vierailija kirjoitti:
Tätä logiikkaahan voisi käyttää ihan kaikkeen.
Miksi hankkia lapsia, kasvit on helpompia. Miksi mennä naimisiin, kasvi on helpompi kuin puolisi.. Jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Kummasta on enempi iloa?
Tää itse asiassa vähän harmittaa, kukat kuuluu jouluun. Nyt meillä on pitkä tauon jälkeen vuoden vanhat kissasisarukset ja sen verran ovat uteliaita ja vauhdikkaita että saas nähdä kuinka käy.. valinta näiden kahden välillä tietysti edelleen helppo
Joulukukat ei nappaa kiinni sisälle tunkevia hiiriä.