Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein saat orgasmin yhdynnässä? vinkkejä?

Vierailija
02.05.2014 |

Mietin tällaista ikuisuus aihetta taas. En ole siis itse ikinä saanut orgasmia yhdynnässä, vaikka olen sitä kovasti yrittänyt harjoitella yksinäänkin esim. hieromasauvan avulla. Koittanut jännittää eri lihaksia, olla eri asennoissa yms.

Olen kyllä saanut ns. emätinorgasmeja mieheni sormittaessa minua, mutta luulen, että tämä johtuu siitä, että hänen kämmenensä osuu samalla klitorikseeni. Haluaisin oppia tulemaan vain yhdynnän avulla, mutta luulen, että se on kohdallani mahdottomuus.

Klitorista stimuloimalla saan siis orgasmeja todella helpostikin useita perätysten, mutta olisi tietysti kiva lisä oppia tulemaan tulevaisuudessa vain yhdynnän avulla.

Lisäksi tässä ärsyttää (turhaan) se, että koen joskus tämän takia oloni jotenkin vajavaiseksi seksin suhteen, vaikkakin rakastan seksiä ja myös sitä panemista (kyse ei ole siis siitä etteikö tuntuisi miltään, tunnen kyllä mieheni liikkeet hyvin sisälläni ja ne tuntuvat kiihottavilta ja hyviltä, mutta ei tarpeeksi hyviltä jotta tulisin).

Olen kysellyt kavereiltani tulevatko he usein yhdynnyssä ja suurin osa heistä on kertonut tulevansa melko usein tai lähes jokakerta. Silti luulen, että meitä naisia, jotka todella pidämme seksistä mutta emme tule yhdynnässä on varmaan ihan prosentuaalisestikin melkoinen joukko.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu kans aina tai lähes aina, mutta mun mielestä koko juttu edelleen johtuu siitä, että siinä heiluessa joku osa osuu väistämättä klitoriksen alueelle myös. EN usko mihinkään sisäisiin g-pisteisiin, vaan saman alueen ulko- ja mahd. myös sisäpuolelta hieromiseen (sen verran voin joustaa!). Lisäksi tarvitaan mielikuvia. Jos tällä tavalla kerran saa ihanasti ja emätin myös sytkyttelee pitkään ja voimakkaasti orgasmin jälkeen (minkä ymmärrän emätinorgasmin "kriteeriksi"), miksi ihmeessä olisi olemassa myös jotain "muita" orgasmeja. Ja samaa mieltä tuosta, että paneminen tuntuu ja tuntuu hyvältä, eikä kyse tod. ole mistään tunnottomasta emättimestä. Olen puhunut.

Vierailija
2/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi tulee kavereitten kanssa puheeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koko yhdyntä ei tunnu miltään. Ei yhtään miltään. Seksi ei kiinnosta eikä himoja ole. Olen surullinrn siitä. Joskus sentään vielä omasin haluja.

Vierailija
4/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä panemaan takaapäin ja samalla räpläämään klitorista sormilla etupuolelta. Eiköhän toimi...

Vierailija
5/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi t.AP

Vierailija
6/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: heittäytyminen.

Jos yhdynnässä orgasmin saaminen vaatii sen, että itse hieroo klitorista samalla, kun mies tekee ns. työt, niin sitten se vaatii. Jos yhdynnässä ei saa orgasmia, niin mitä sitten? Et ole vajavainen, millään muotoa.

Itse en esimerkiksi ole saanut kuin kerran elämässäni yhdynnässä ns. emätinorgasmin. Muutoin olen saanut ns. klitorisorgasmin hieromalla yhdynnän aikana klitoristani.

Olen mieltänyt ongelmani siihen, että ajattelen yhdyntää ihan liikaa. Odotan ja odotan ja odotan, koska se orgasmi tulee. Jännitän, saanko ollenkaan. Nyt vasta olen uskaltautunut heittäytyä seksiin, omiin tunteisiini, siihen hetkeen ja olla ajattelematta, näytänkö typerältä tai muuta yhtä hölmöä.

Tätä myöten halutkin ovat kasvaneet ihan uusiin sfääreihin ja haluan jopa päivittäin. Oikein odotan, koska pääsen taas kokemaan sen, että elän siinä hetkessä, seksi tuntuu mielettömän hyvältä ilman sitä orgasmiakin ja kaikki muu vain katoaa ympäriltä.

Vierailija
7/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mäkin luulin ennen, että en pysty saamaan orgasmia yhdynnässä. Keksin lopuksi tavan.

Mies selällään, minä päällä ja hyväilen itse samalla klitorista. Nykyään saan joka kerta halutessani.

Vierailija
8/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa naisista tulee yhdynnässä kun mies kiihottaa naisen ennen yhdyntää aivan valmiiksi. useimmat myös stimuloivat alapäätään koskettelemalla samalla ja keskittyvät omaan nautintoonsa eivät suorituksena koko asiaan. pidä hauskaa ja nauti. jos saat miehesi stimuloidessa suullaan tai sormillaan sinua niin tehkää sitä ja sitten yhdyntä et ole vajavainen. 

Vierailija
9/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa naisista tulee yhdynnässä kun mies kiihottaa naisen ennen yhdyntää aivan valmiiksi. useimmat myös stimuloivat alapäätään koskettelemalla samalla ja keskittyvät omaan nautintoonsa eivät suorituksena koko asiaan. pidä hauskaa ja nauti. jos saat miehesi stimuloidessa suullaan tai sormillaan sinua niin tehkää sitä ja sitten yhdyntä et ole vajavainen. 

Vierailija
10/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut 2,5 vuotta kestäneen seksielämäni aikana n. 10 emätinorgasmia. Tosin ne kaikki tais tulla n. puolen vuoden sisään, viimeks vuos sitten. Yleensä siihen on vaadittu että mua pannaan todella kovaa ja syvälle aika kauan. Emättimen suuaukko ja etuseinä on mulla aika herkkiä kohtia, että täytyy olla sellasessa asennossa joka stimuloi noita kohtia. Olen siis ollut ihan normisti selälläni jalat koukussa, ylävartalo ehkä hieman koholla. Erään miehen kohdalla mä sain joka kertan jos ratsastin sen päällä joku 10-15 min. Sillä oli tosin poikkeuksellisen iso muna, joka pääsi stimuloimaan mun emätintä joka kohdasta. Usein noi emätinorgasmit on tulleet ihan puskista, yhtäkkiä vaan alkaa tuntumaan että nyt tulee orkku.

Miksi ei enää tule, vaikka oon saanut niitä muutaman tän saman miehen kanssa, jonka kanssa olen edelleenkin yhdessä? :( Emätinorkussa tulee sellanen jännä kuuma, kihelmöivä aalto, joka kulkee läpi kehon ja jää sellanen jännällä tavalla erilainen hyvä olo mitä klitorisorgasmin jälkeen. Nyt kun aloin miettimään, niin oon saanut nuo emätinorgasmit aina kun takana on ollut parin kuukauden seksitauko, joten emätin on ollut todella kosketusherkkä. Sen isomunaisen kanssa sain kyllä, vaikka ei ollut mitään seksitaukoa takana. Osaan onneksi masturboida itselleni emätinorgasmin ihan sormilla, luulen että osaan hyödyntää sitä yhdynnässä ensi kerralla valikoimalla itselleni sopivan panokulman, sillä tiedän mikä kohta emättimessä on herkin.

Vierailija
13/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä tietää miten pitkä penis miehelläsi on ja saatko otettua sen kokonaan sisääsi. Esimerkiksi ratsastaessa häpykumpujen pitäisi hangata toisaan vasten, jotta myös klitoris saa stimulointia ja samalla terskan pitäisi rajuimmissa työnnöissä työntyä lähes kohdun puolelle, jotta naiselle tulee vaistomainen ajatus siemennyksestä. Siksi liian pitkä ei ole hyvä eikä liian lyhytkään.

Vierailija
14/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upslaag

Vierailija
15/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite saan orgasmin helpoiten jos oon itse päällä mut samalla sitä tulee kyllä klitorikseen osumaa et johtuisko siitä.. yleensä pari kertaa yhdynnän aikana. Viimeksi harvinaista sain ihan perus lähetyssaarnaajassa mut mies ei saanut siemensyöksyä. Luulen että tossakin oli osuutta siihen että hankas vaan oikeeseen paikkaan

Vierailija
16/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vain poikkeuksellisen ison munan kanssa. Tarvii sen tunteen et pimppa täyttyy kokonaan..muuten pitää käyttää käsiäkin.

Vierailija
17/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuitenkin ettei sinulla ole kokonaan tunnoton emätin, kuten suurimmalla osalla tällä palstalla. Se olisi vielä hirveämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi