mitä tekisit jos asuisit ulkomailla ja joku sanoisi sinulle näin:
you can go back to finland and die, you idiot! minulle meinaan eilen sanottiin näin. tuntuu kauhealta.
Kommentit (22)
Normi päivältä, sama mitä suomalaiset täällä hokee päivittäin meille ulkomaalaisille
Olisin varmaan käyttäytynyt aika vittumaisesti, joten varmaan pitäisi tajuta jotain pyydellä anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:05"]Normi päivältä, sama mitä suomalaiset täällä hokee päivittäin meille ulkomaalaisille
[/quote]
Olipa yllättävää että tuolla aloituksella tähdättiin tähän. Aika läpinäkyvää taas.
en tähdännyt nyt tuohon rasismiin vaan mainitsin sen ulkomailla asumisen siksi koska tämä henkilö sen minulle englanniksi sanoi ja muuten ei olisi tuota suomeen menoa oikein ymmärretty. ai mitäkö minä tein? en saanut miestä hereille kun oli sammunut. kun heräsi syytti että pilasin hänen päivänsä ja toivotti nuo kauniit sanat. ei tässä muu auta kun lähteä, ainakin tästä kodista...ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:12"]sanoisin vak juu ja näyttäisin keskisormee
[/quote] Mikä haloo siitä nousisi jos joku ulkomaalainen sanoisi noin Suomessa..
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:14"]en tähdännyt nyt tuohon rasismiin vaan mainitsin sen ulkomailla asumisen siksi koska tämä henkilö sen minulle englanniksi sanoi ja muuten ei olisi tuota suomeen menoa oikein ymmärretty. ai mitäkö minä tein? en saanut miestä hereille kun oli sammunut. kun heräsi syytti että pilasin hänen päivänsä ja toivotti nuo kauniit sanat. ei tässä muu auta kun lähteä, ainakin tästä kodista...ap
[/quote]
Miehesi on siis juoppo kusipää. Otan osaa. :/
"Sure I can but i won´t go have a nice day, you idiot too" Ja korostuneen ystävällisesti tämä ja leveä hymy päälle.
hulluja on siellä sekä täällä. Ja ehkä mein pitää kasvattaa paksumpi nahka myytyä myös antaa takasin jos tilanne sen sallii.
En kyllä välttämättä lähtisi takasin huutelemaan, riippuu maasta ja siitä missä aineissa vastapuoli on :-D
paljon mä oon kestänyt mutta kyllä tämä nyt oli se viimeinen niitti. ap
Riippu kuka sanoisi, vähän eroa sanooko oma puolsio vai vaikka joku tuntematon hullu.
Itkisin vähän ja koettaisin kestää, ei kai siinä muutakaan voi. Varmasti tuntuu kauhealta!