Lue keskustelun säännöt.
Anopin huonot tuliaiset
02.05.2014 |
Ärsyttää taas. Anoppi kävi New Yorkissa lomailemassa. Ennen lähtöä toivotin hyvää matkaa ja sanoin ettei sitten raahaa mitään tuliaisia mukanaan, että nauttii lomasta ilman tuliaisstressiä. Arvasin kyllä, että jotakin pientä tuo. No totta kai raahasi sieltä minulle aivan hirveän laukun. Perus turistikamaa. Lähetti kuvan jo etukäteen. Mahtoi pitää ideaansa niin hienona ettei malttanut odottaa huomista, kun menemme käymään. Miten esittää nyt iloista?
Itse en tuo tuliaisiksi laukkuja/kenkiä/vaatteita kuin siskolleni ja äidilleni, koska heidän makunsa tunnen hyvin. Ärsyttää kun turhaa krääsää kertyy nurkkiin huonoista tuliaisista.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:38"]
Mun poika toi tallinnasta neonvärisen laukun mulle...käytän lähinna mustia ja valkoisia/hillittyjä värejä vaatteissa... kumminkin sydämeni suli ja olen laukkua käyttänyt vaikka se kammotus onkin. Ajatus lapsestani ostamassa äidille laukkua saa minut uudestaan ja uudestaan ottamaan laukun käyttöön. Ajatus on tärkein ♥
[/quote]
Ihana poika! Ja mä ajattelisin koska olet niin "musta-valkoinen", niin poika halusi vähän väriä äitiin. Voi kuinka ihana lapsi!
[/quote] Kyllä on ihana poika mulla. Pääsi isovanhempien kanssa reissuun ja oli kauan etsinyt mielestä tuliaisia, vähistä omista rahoistaan toi minulle laukun ja kokisin olevani kamala ihminen jos en sitä olisi ottanut käyttöön!