Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä vauvanne silmät muuttuivat lopulliseen väriinsä?

Vierailija
10.05.2014 |

Tai siis missä vaiheessa muuttui toiseksi tuo tummansininen väri?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai puolessa vuodessa. Sinisilmäisillä lapsilla suvussani oli ainakin syntyessä harmaat eikä tummansiniset silmät. Mulla taisi olla tummansiniset ja nyt on ruskeat.

Vierailija
2/8 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ajattelin kun vauvallani on ihan tummansiniset silmät, pupillin lähellä on vaaleampaa sinistä. Ja olen kuullut että kaikilla olisi siniset silmät aluksi, taidan siis olla väärässä =). Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk iässä alkoivat jännästi muuttumaan tummansinisestä ruskeaksi. Ensin olivat sameat mutta 1-vuotiaana selkeästi ruskeat. Meillä siis miehellä siniharmaat silmät ja mulla ruskeat.

Vierailija
4/8 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmalla tytölläni oli siniset silmät vielä 4-vuotiaana ja sen jälkeen vasta muuttuivat sellaisiksi sekavärisiksi vihreäruskeiksi, kuin muillakin. (Toisessa silmässä oli tosin pienestä asti ruskea täplä)

Vierailija
5/8 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sellaiset mustikansiniset on aluksi sekä heillä joilla tulee siniharmaat että heillä, joilla muuttuu ruskeaksi.

Nopeasti ne kyllä vaalenee sinisilmäisillä.

Vierailija
6/8 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on siniharmaat silmät ja itselläni ruskeat. Esikoisella vaihtui n. 7kk ikäisenä ruskeaan päin ja kuopuksella 3-vuotiaana siniharmaavihreisiin :D

Vierailija
7/8 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli esikoisella vauvana tosi tummat silmät, oikein tumman harmaat, muuttui sitten joskus 10kk-1v välillä oikein tumman ruskeiksi.

Keskimmäisellä oli siniset silmät lähemmäs 2v ikää, sitten alkoi muuttua harmaan-vihrän-ruskeiksi. Oikeastaan vasta joskus 4-5v alkoin huomata, että väri pysyy samana, eikä enää muuttunut. Kuopuksella on aina ollut sini-harmaat.

Meillä siis miehellä aika vaalean vihreänruskeat, ja minulla melko tummat siniharmaat silmät.

Lapsille tuli kaikille siis ihan eriväriset..

Vierailija
8/8 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon en edes kiinnittänyt huomiota. Johtui varmaan siitä, että oltiin kaikki niin sinisilmäisiä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan