Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioerosta ja osituksesta

Vierailija
02.05.2014 |

Miten olette hoitanee osituksen, jos omaisuutta on jonkin verran. Ei avioehtoa ja välit huonot. Ei huvittaisi maksaa yksityiselle lakimiehelle. Onko kokemuksia "kunnan puolesta saatavasta lakimiehestä". Voiko palveluun luottaa vai onko juosten kustua hommaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:50"]

Miten olette hoitanee osituksen, jos omaisuutta on jonkin verran. Ei avioehtoa ja välit huonot. Ei huvittaisi maksaa yksityiselle lakimiehelle. Onko kokemuksia "kunnan puolesta saatavasta lakimiehestä". Voiko palveluun luottaa vai onko juosten kustua hommaa?

[/quote] jos omaisuutta on paljon ja välit riitaisat, teitä tuskin huvittaa odottaa kuukausikaupalla että joku oikeusaputoiniston tunari ryhtyy hoitamaan asiaa, suosittelen että palkkaat ihan oman lakimiehen jos kerran rahasta ei ole pulaa

Vierailija
2/2 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusaputoimistossa on ihan pätevät lakimiehet ja sen hinta riippuu sun tuloistasi, eli heillä on käytössä tulorajat. Lisäksi jos sellaisen haluat, sun kannattaa olla mahdollisimman nopeasti liikkeellä, saman paikan oikeusapua ei voi tarjota saman jutun molemmille osapuolille, eli jos ehdit ensin, ex-miehesi pitää hakea oikeusapunsa toisesta toimistosta.

Mä otin yksityisen lakimiehen. Ositus venyi ja vanui, johtuen exästäni. Mutta mulla kävi tuuri ja exän lakimies oli se, joka laati kaikki paperit ja mulle jäi vain allekirjoitukset lakimieheni luona. Pääsin melko edullisesti, 600 euroa suurin piirtein. Summa olisi ollut jotain ihan muuta jos mun lakimieheni olisi nähnyt ositusehdotuksen laatimisen vaivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi