Palmusunnuntai 2026 - pelkäävätkö muut?
Maastoudutaanko teilläkin sohvan taakse taas sunnuntaina jokasen narahduksen ja kolauksen kuuluessa?
Tääl meidän perällä on meininki aika lailla yhtä agrea kun tuossa Ahvenen Virpomisloru musavideossa🤯
Kommentit (10)
Pelkkään! Täällä on valmiina valkosipulia ja ristit!
Miten pitäisi toimia kun iso porukka tulee ovelle ja yksi antaa virpomisoksan. Annetaanko palkka yhdelle, joka antoi oksan vai peräti kaikille?
Suklaamunien hinta tänä vuonna korkea!
Meillä päin mies menee sisarenlapsille kylään ja virvottavaksi, koska lapset saa karkit niin helpommin. Mamma kerää sukua paikalle ja anoppi pakottaa, jos joku ei olisi tulossa. Pitäähän lasten saada naminsa, mutta minun suhteeni on onneksi jo luovutettu.
Pitää varata kortsuja ja tupakaa virpojien varalle. Niitä kun jakelee lapsille, niin todennäköisesti eivät palaa ensi vuonna.
En minä mitään virpojia edes ole nähnyt vuosikymmeniin enää.
mulla on isoja tikkareita jemmassa, jos isompi porukka tulee...tuliskin vaan rohkeasti soittelemaan ovikelloa ja virpomaan, tervetuloa, mummot ei pelkää lapsia
Vierailija kirjoitti:
Miten pitäisi toimia kun iso porukka tulee ovelle ja yksi antaa virpomisoksan. Annetaanko palkka yhdelle, joka antoi oksan vai peräti kaikille?
Suklaamunien hinta tänä vuonna korkea!
Kaikille tieysti, jotka samaan aikaan ovat siinä ovella. Ne namut voi kyllä antaa yhdelle ja sanoa, että ne on tarkoitettu koko porukalle jaettavaksi.
Kannabiskeksejä kannattaa antaa virpojille.
Vierailija kirjoitti:
Kannabiskeksejä kannattaa antaa virpojille.
Joo, tulee lentävään luutaan vauhtia.
Ei ole sinä aikana käynyt kuin 1 virpojaporukka kun olen tässä asunnossa asunut ja tämäkin oli siskontyttö + kaverinsa. Eli en usko, että ovikello soi tänäkään vuonna. Siskontyttö on jo ohi virpomisiän.