Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palmusunnuntai 2026 - pelkäävätkö muut?

Vierailija
27.03.2026 |

Maastoudutaanko teilläkin sohvan taakse taas sunnuntaina jokasen narahduksen ja kolauksen kuuluessa?

Tääl meidän perällä on meininki aika lailla yhtä agrea kun tuossa Ahvenen Virpomisloru musavideossa🤯

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinä aikana käynyt kuin 1 virpojaporukka kun olen tässä asunnossa asunut ja tämäkin oli siskontyttö + kaverinsa. Eli en usko, että ovikello soi tänäkään vuonna. Siskontyttö on jo ohi virpomisiän.

Vierailija
2/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään! Täällä on valmiina valkosipulia ja ristit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitäisi toimia kun iso porukka tulee ovelle ja yksi antaa virpomisoksan. Annetaanko palkka yhdelle, joka antoi oksan vai peräti kaikille?

Suklaamunien hinta tänä  vuonna korkea! 

Vierailija
4/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin mies menee sisarenlapsille  kylään ja virvottavaksi, koska lapset saa  karkit niin helpommin. Mamma kerää sukua paikalle ja anoppi pakottaa, jos joku ei olisi tulossa. Pitäähän lasten saada naminsa, mutta minun suhteeni on onneksi jo luovutettu.

Vierailija
5/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varata kortsuja ja tupakaa virpojien varalle. Niitä kun jakelee lapsille, niin todennäköisesti eivät palaa ensi vuonna.

Vierailija
6/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään virpojia edes ole nähnyt vuosikymmeniin enää.

Vierailija
7/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on isoja tikkareita jemmassa, jos isompi porukka tulee...tuliskin vaan rohkeasti soittelemaan ovikelloa ja virpomaan, tervetuloa, mummot ei pelkää lapsia

Vierailija
8/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitäisi toimia kun iso porukka tulee ovelle ja yksi antaa virpomisoksan. Annetaanko palkka yhdelle, joka antoi oksan vai peräti kaikille?

Suklaamunien hinta tänä  vuonna korkea! 

Kaikille tieysti, jotka samaan aikaan ovat siinä ovella. Ne namut voi kyllä antaa yhdelle ja sanoa, että ne on tarkoitettu koko porukalle jaettavaksi.

Vierailija
9/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiskeksejä kannattaa antaa virpojille.

Vierailija
10/10 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiskeksejä kannattaa antaa virpojille.

Joo, tulee lentävään luutaan vauhtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan