Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herätys Lumiassa, osaako joku auttaa

Vierailija
02.05.2014 |

Mulla on määriteltynä hälytys joka arkipäivällä klo 6.30. Noh, Lumia herätti sitten myös vappupäivänä klo 6.30. Saako nuo pyhäpäivät jotekin plokattua pois arkipäivistä???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä vappua juhlapäiväksi, kiva herätä ajoissa. Voihan sen ottaa päiväksi pois, siis herätyksen.

Vierailija
2/5 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä paljon muitakin arkipyhiä. Ja jos vakihälytyksen ottaa pois, nin on riski, ettei muista laittaa sitä takaisin. Eli lähes tyhjänpäiväinen automaattitoiminto. Todella tyhmää jos se tunnistaa vain la ja su, ettei tarvi/saa herättää.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittaa väliaikaisesti herätyksen kokonaan pois päältä. Ja muistaa laittaa tarvittaessa takaisin. Ärsyttävää kun mun mies ei aina muista laittaa pois.

Vierailija
4/5 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:21"]

Onhan niitä paljon muitakin arkipyhiä. Ja jos vakihälytyksen ottaa pois, nin on riski, ettei muista laittaa sitä takaisin. Eli lähes tyhjänpäiväinen automaattitoiminto. Todella tyhmää jos se tunnistaa vain la ja su, ettei tarvi/saa herättää.

ap.

[/quote]

Saman kanssa itsekin pähkäillyt. Minä vaan yritän muistaa aina ottaa hälytyksen pois ja laittaa takas. Joskus muistaa, joskus ei.

Vierailija
5/5 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oot määritelly herätyksen välille ma-pe ja nyt hermoilet, kun yksinkertainen herätyskello-sovellus ei luekaan Suomen pyhäkalenteria..? Jos kunnolla nukuttaa, sen päälle unohtuneen herätyskellon voi hiljentää ja jatkaa unia. Tapanani ei ole vähätellä muiden ongelmia, mutta nyt sorruin. Sori, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän