Terassin suunnittelu?
Onko kellään tietoa mistä voisi saada apua terassin suunnitteluun? Tai olisiko tällä palstalla joku joka voisi suunnitella minulle terassin korvausta vastaan? Itse kun en osaa sisustaa tai suunnitella mitään.
Kommentit (18)
Meillä siis lasitettu terassi takapihalla ja haluaisin siihen jatkoa, ilman katosta tai korkeintaan sellaiset puulaudat, aita olisi myös kiva ainakin joltain osin.
eli siis suunnitella minkä muotoisen terassin tekisin, mies tahtoisi myös pienen porealtaan..
voisin laittaa kuvia pihasta.. Jos joku osaisi auttaa.. kuvan voisinsitten viedä esim k- rautaan ja pyytää sieltä apua tarvikkeiden valintaan.
Netti on pullollaan terassin rakentamisohjeita. Luottaisin niihin enemmän kuin täällä annettuihin ohjeisiin. Sieltä saat ohjeita myös siihen, millaiset luvat pitää olla olemassa. Kirjoja löytyy myös kirjakaupoista ja kirjastoista.
Luvat on kunnossa, ja saan palkattua rakennusmiehet, en siis tarvi rakennusohjeita vaan apua suunnitteluun.
kuvia kyllä löytyy mutta en osaa suunnitella niitä sopivaksi meidän pihaan..
Ap
Minä voin suunnitella korvausta vastaa. Olen rakennusinsinööri. Anna sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä. (oma osoitteeni on muotoa etu.suku@... joten en viitsi sitä tänne kirjoittaa yksityisyyden vuoksi.)
Myös minulla etunimi.sukunimi osoite, odottatko hetkisen niin luon toisen jonka ilmoitan tänne, voin sitten vastata sen jälkeen omastani Niin jutellaan lisää.
Meillä kävi rakennusmies suunnittelemassa meidän kanssa, jotain kuvia näytettiin millaista halutaan ja niiden pohjalta suunniteltiin. Hän mietti rakenteet ja pohjat, mitä niille täytyy tehdä.
Raksamies teki listan tarvikkeista ja määristä, me käytiin hakemassa tavarat.
Pihasuunnittelua tarjoavat tahot auttaa kyllä. Kysäise rautakaupasta.
Eli osoite pitäisi toimia vartin päästä uusiterassi@luukku.com
ap
ps. 9 paljon tämä suunnittelu maksoi, muistatko?
ps. 9 paljon tämä suunnittelu maksoi, muistatko?
Laskutti samassa köntässä rakentamisen kanssa. Olisko suunnitteluun ja mittailuun mennyt kolmisen tuntia, meillä oli tässä eri tasoja ja istutuslaatikoita mukana.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:29"]
Minä voin suunnitella korvausta vastaa. Olen rakennusinsinööri. Anna sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä. (oma osoitteeni on muotoa etu.suku@... joten en viitsi sitä tänne kirjoittaa yksityisyyden vuoksi.)
[/quote]
Vitsailitko auttamisen kanssa vai meinaatko vastata?
ap
Tältä palstalta mitään apuja saa mihinkään...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:04"]
Tältä palstalta mitään apuja saa mihinkään...
[/quote]
Ei siinä mitään, mutta miksi luvata apuja jos ei kuitenkaan sitten vaivaudu auttamaan, ymmärrän ap, minulle käynyt samoin yhden tuotteen kanssa..
Eihän tuossa nyt iso vaiva ollut sähköpostia tehdä mutta olin jo innoissani avusta:) Harmi
ap
Mitä tarkoitat suunnittelulla? Sisustamista kalusteilla ja kukkaruukuilla vai alusta saakka perustustyöt, malli, laudoitus, tukirakenteet, kaiteet yms yms?