Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jokaiselle löytyy sopiva lääke"

Vierailija
12.12.2020 |

Täällä kun on muitakin mielialalääkkeitä syöviä/syöneitä/kokeilleita. Oletteko kuulleet tuon otsikon väitteen lääkäriltänne?

Minulle ensimmäinen psykiatri sanoi, kun kirjoitti minulle kolmatta tai neljättä lääkettä kokeiluun, että "Kyllä jokaiselle löytyy joku sopiva lääke". Sitten vaihtui lääkäri, joka totesi, että "Minulla ei ole tarjota siulle enää mitään lääkettä kokeiluun".
Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että minun on parempi olla ilman lääkkeitä kuin sopimattomalla lääkkeellä. Lääkkeiden sivuvaikutukset olivat pahempia kuin ne mielialaoireet, joihin lääkkeitä määrättiin.

Onko muita, joille ei ole sopivaa lääkettä löytynyt? Mikä diagnoosi? (Itselläni masennuspainotteinen bipo 2, ilman psykoosia, paitsi lääkkeistä.)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei väitetty tuota mutta uskoteltiin että löytyy kyllä toimiva lääke. Lopulta alettiin tuputtaa trisyklisiä lääkkeitä ja totesin että mielummin pärjään oireideni kanssa kuin lääkkeiden sivuvaikutusten. Diagnooseina mm. vaikea masennus ja ocd.

Vierailija
2/3 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Söin muutama vuosi sitten 'kaikki' tarjolla olleet läpi ja kaikista kamalat  sivarit tai muuta ongelmaa. Ei sopivia löydy ja tämän joutui lääkäri (pitkin hampain) myöntämään. Ei siis vars. masennuslääkitystä, mutta sos.tilanteisiin ja paniikkikohtauksiin on muu lääke, samoin pitkittyneeseen kipuun.

Pitää vielä sanoa, että oli siis pakko hyväksyä nuo kokeilut, että sai lopulta tuon muun toimivan lääkityksen.  Suorastaan uhkailtiin, että mikäli en aio käydä näitä "lääkekokeiluja" läpi, eivät enää hoida! Tämä siis julkisella. Hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties matkamme määrä sodan melskeeseen kadota on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä