Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MODERAATIO! Milloin se tavutuksesta vastaava koodari tulee töihin?

Vierailija
02.05.2014 |

Milloin "tavutusongelma" korjataan? Saisiko moisen mielivaltaisen pätkimisen poistettya? Alkaa vähän nyppiä lukea tekstejä, jotka katkeilevat sanojen keskeltä miten sattuu. Me kirjoittajat tuotamme tänne kiinnostavaa sisältöä, joka tuo Sanomalle valtaisat määrät klikkauksia, joten tuotoksiimme voisi suhtautua kunnioituksella. ;D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmana voisin sanoa, että moderaatio ei tiedä. Toimitus melko varmasti ostaa moderaatiot ja koodaukset eri firmoilta. Mitä jos kysyisit toimitukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:50"]

Melko varmana voisin sanoa, että moderaatio ei tiedä. Toimitus melko varmasti ostaa moderaatiot ja koodaukset eri firmoilta. Mitä jos kysyisit toimitukselta.

[/quote]

Moderaatiolle ei liene suuri vaiva kertoa asiasta toimitukseen. Tai voithan sinäkin kysyä. :) Mutta koodarifirman voisi vaihtaa.

Vierailija
4/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavutusongelmaa selvitellään parhaillaan pää märkänä. Toistaiseksi ei ole aavistustakaan korjauksesta, koska hukkasin äikän sanakirjani. Mutta selvitellään ongelmaa. t. tavutuksesta vastaava koodari

Vierailija
5/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 13:06"]

Tavutusongelmaa selvitellään parhaillaan pää märkänä. Toistaiseksi ei ole aavistustakaan korjauksesta, koska hukkasin äikän sanakirjani. Mutta selvitellään ongelmaa. t. tavutuksesta vastaava koodari

[/quote]

Mitä olette viiem päivityksissä muuttaneet. Syy taitaa löytyä sieltä. Viikon verran tämä rvitysongelma katkaisemalla kokonainen sana mielivaltaisesti,  on mielestäni esiintynyt.  

Vierailija
6/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä palk-

oilla ei homma

oikei eten-

e.

Vierailija
7/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä netti koodin kirjoittajilta ei vaadita yhdys-sanojen eikä kieli oppi sääntöjen osaamista.

Vierailija
8/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää taitaa olla tavutuksenryöstö. Kohta koodarit vaatii meiltä lunnaita, jotta palauttaisivat meille sen tavutuksen takaisin.

*kuvakaappausta tavutuksesta odotellen*

Vierailija
9/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei foorumisoftan tarvitse osata tavuttaa. Riittää, että jos sana ei mahdu riville kokonaisuudessaan, se menee seuraavalle riville. Niin tämä muistaakseni ennen toimi, nyt on joku mennyt kusemaan.

Vierailija
10/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs johtunee, ettei mulla ole tuota ongelmaa ilmennyt ollenkaan? Voisiko johtua käytetystä selaimesta? Minulla Safari.

Vierailija
11/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:46"]

Meiltä netti koodin kirjoittajilta ei vaadita yhdys-sanojen eikä kieli oppi sääntöjen osaamista.

[/quote]

Ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
12/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:55"]

Mistäs johtunee, ettei mulla ole tuota ongelmaa ilmennyt ollenkaan? Voisiko johtua käytetystä selaimesta? Minulla Safari.

[/quote]

Sama juttu, minulla on käytössä Safari, eikä ole ollut mitään ongelmaa. Olen oikein kunnolla lukenut tekstien tavutuksia, aivan oikein ovat. T. Kielitieteilijä

Vierailija
13/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:58"]

[/quote]

Sama juttu, minulla on käytössä Safari, eikä ole ollut mitään ongelmaa. Olen oikein kunnolla lukenut tekstien tavutuksia, aivan oikein ovat. T. Kielitieteilijä

[/quote]

Täällä myös yksi Safarin käyttäjä, joka ei ole törmännyt kyseiseen ongelmaan. Ihmettelinkin mitä aloitusviestillä tarkoitettiin...

Vierailija
14/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:58"]

[/quote]

[/quote]

Täällä myös yksi Safarin käyttäjä, joka ei ole törmännyt kyseiseen ongelmaan. Ihmettelinkin mitä aloitusviestillä tarkoitettiin...

[/quote]

Te olette kahj oja!

Vierailija
15/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

i

k

ä

i

h

m

e

e

n

t

a

v

u

t

u

s

o

n

g

e

l

m

a

?

?

Vierailija
16/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut ongelmaa Safarilla, Operalla tai Chromella, vain IE: llä. Mulla on IE 11.

Ipadilla muuten se tavutuskin toimii oikein, ainakin mitä minä olen huomannut: en tokikaan kaikkia ketjuja lueskele. Windowsia käytettäessä Safari ei tavutusta hallitse: sana siis vaan rivittyy kokonaan seuraavalle riville.

Vierailija
17/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä mulla toimii ok, tai siis sana siirtyy kokonaisena seuraavalle riville. Pöytäkoneessa ja läppärillä Firefox katkoo sanat. Jos tästä nyt jotain apua olisi....

Vierailija
18/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:42"]

Kännykällä mulla toimii ok, tai siis sana siirtyy kokonaisena seuraavalle riville. Pöytäkoneessa ja läppärillä Firefox katkoo sanat. Jos tästä nyt jotain apua olisi....

[/quote]Mullakin Firefox ja pätkii.

Vierailija
19/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin firefox katkoo sanat.

Vierailija
20/32 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firefox - ongelma. Ei näy täällä Chromessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi