voi luoja kun panettaa!
Ja mies yövuorossa. Hitsit. Ihan turha ees runkata kun tarvis kunnon kyydit!
Kommentit (29)
Mä sain eilen munaa kahteen otteeseen ja yhteensä viis orkkua! Vasta kolmas kerta kun sain munaa viime ja tän viikon aikana. Mies sanoo ainakin puolet mun lähentely-yrityskerroista että sitä väsyttää :/ Tänäänki tyydytin sit itselleni kaks orkkua. Tosin tyydytän itseäni ehkä kaks kertaa kuussa. Toivottavasti saisin miehen taas innostumaan huomenna viikonlopun kunniaks.
Panetus tuntuu mulla sellasena kihelmöintinä ja alan haaveilemaan kunnon jyystöstä, kuinka hyvältä se tuntuisi... Tuntuu että emätin on todella kosketusherkkä ja emättimen sisälläkin tuntuu kihelmöintiä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:49"]
Pahinta tässä on se, että mies ei jaksa enää niin paljon kun mä haluaisin. Osat kääntyneet toisin päin.Sille riittää kerran päivässä - toisinaan kyllä pitkitkittää tuloaan tai ei tule lainkaan niin voi hoitaa useamman session. Yhdessäoloa kuitenkin takana jo 24v. Onneksi on kestävä ja pystyvä :D. Miksi kukaan ei varoittanut tästä että näinkin voi käydä. Seksi mielessä koko ajan...
[/quote]
Alatko jo ymmärtää miltä nuorista miehistä tuntuu? Kun panettaa aina vaan ja toisen puoliskon into loppuu siihen kertaviikkoiseen piimeessä peiton alla.
Tämä on sitä luonnon ironiaa, kun toinen vihdoin innostuu, ei toista enää jaksa kiinnostaa.
Vapautan teidät tuskistanne taikasanoilla; naisilla ei ole seksihaluja.
-Mies 29v-
Naisten panetus on poikkeus, sillä nainen sääntelee suurimmaksi osaksi suhteiden seksiä, oli kyse sitten irto- tai pidemmästä suhteesta. Nainen ja mies saavat molemmat silloin, kun nainen haluaa. Näin siis 90 %:ssa tapauksista, poikkeukset vahvistavat säännön.
Mies 29 puhuu asiaa. Hellyydenkaipuu ei ole sama kuin panonkaipuu vaikka osana sita onkin. Teilla ei ole samanlaisia paineita kun miehilla joiden kassit pullottaa.
Osaa naisista ei paneta, koska kaikilla ei ole pillussa tuntoa. Kuitenkin suurinta osaa panettaa ja he nauttivat yhdynnöistä :) Panetus on pahempaa kuin miehillä, koska ei mene ohi masturboimalla.
Heh, yksi hoito kerran huusi luojaa koko ajan kun sitä panin. Olikohan Ap? Ihan itsetuntoa kohottava kokemus, vaikka en usko niin kova panomies olevani. Taisi olla vaan kovasti tarpeessa vai ehkä uskovainen?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:52"]
Naisethan aina itse kovaan ääneen kuuluttavat kuinka heitä ei paneta ja kuinka pippelillä tökkiminen ei tunnu missään ja hohhoijaa kun haukottaa tuletko jo kohta? :O
[/quote]
Niin no, sitä voi ymmärtää että yksilöt keskustelee eri asioista tai sitten sitä voi olla ymmärtämättä ja valittaa että naiset ryhmänä eivät pidä linjaansa vaan puhuvat ristiin ja hajota vaikka siihen. On muuten myös syitä sille miksi monet naiset eivät nykyisessä maailmassa edes tutustu niinkin tärkeään asiaan kuin oma seksuaalisuus.
[/quote]
Haluatko edes etäisesti avata niitä syitä vai puhutko vain läpiä päähäsi?