Löysin mieheni lompakosta kaksi kondomia.
Mies väittää ettei ole ollut kenenkään kanssa. Uskoisitko sinä?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:29"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:16"]
Pengoin, kun lompakko jäi kotiin ja otin sieltä luottokorttini (miehellä mun kortin rinnakkaiskortit). Minä olen se parempituloinen.
ap
[/quote]
Asutteko eri osoitteissa vai missä paikassa olet hänen lompakkoaan tutkinut?
[/quote]
Täällä kotona tietysti. Mies oli poissa sillä hetkellä.
ap
[/quote]
Siis miehen lompakko jäi kotiin ja sinä otit sieltä luottokorttisi rinnakkaiskortin. Miksi? Mikset käyttänyt omaasi vai missä se oli?
No kyllä tuo on mun mielestä aika selvä keissi, jos ei kondomille ole, eikä ole ollut tarvetta suhteessa. Aika ällöttävää että mies ikäänkuin kärkkyy seksiä joltain vieraalta, heti kun tilaisuus tulee niin on enemmänkin kun valmis. Ehkä edelliskerralla homma on mennyt mönkään kun ei olekaan ollut kortsua? Tai sitten miehelläsi on ihan vakituinen rakastajatar.
Mies on vastuullinen seksin harrastaja. Olisit vain hiljaa ja ylpeä tuollaisesta miehestä. Voisit vaikka mennä keittiöön tekemään voileivän miehelle.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:10"]
En todellakaan uskoisi. Kohta väittäisi, että kavereita varten kantaa.
Tosin pointsit pettäjäukolles siitä, että huolehtii ehkäsystä eikä tuo tauteja kotiin
[/quote]
Hahhah, mun eksä ihan oikeasti kehtasi väittää, että sillä oli lompakossa kortsuja kavereita varten... Nyt naurattaa, mutta silloin näin kyllä punaista. Eikä siis ollut ainut merkki pettämisestä, jos joku nyt tuohon tarttuu :)
Onneksi on eksä! Ei tarvitse muuten ajatella, nämä aloitukset täällä vaan tuovat silloin tällöin sen mieleen.
Mullakin on ollut kortsuja lompakossa vaikka en ole ajatellut pettämistä! Se on sellainen, jonka teini-iässä oppinut ja monilta murheilta säästänyt, että kondomi on oltava aina saatavilla. Kerran mies näki ja kysyi asiasta, selitin ja that's it. Mustasukkaisuus pilaa suhteen. Toki tosta kantsii meiheltä kysyä, kuuntele myös vastaus.
Voi muru.. Tässäkö se seuraava juonenkäänne on?
Heh. Mä ainakin käyn miehen lompakolla. Siel on ikeakortti, kakrujen kelakortit ja enemmän kolikoita ku mulla. Mun lompsalla saa myös käydä ihan vapaasti :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:32"]Mitä varten pengoit miehesi lompakkoa? Ehkä miehesi epäili sinun kyyläävän lompakkoaan, (kenties sieltä rahaakin on hävinnyt) joten laittoi kondomit syötiksi, että paljastaisit itsesi.
[/quote]Nyt ne Neiti Etsivä-kirjat sivuun, Jorma.
Lompakko ei ole oikea paikka kondomille, se menee siellä muutamassa päivässä käyttökelvottomaksi, varsinkin jo sitä kannetaan takataskussa.
Kondomeja jaetaan välillä ihan jossain kadullakin. Kun niitä on joku tyrkännyt ilmaiseksi käteen, niin olen itsekin ne sen kummemmin ajattelematta saattanut laittaa lompakkoon tai laukkuun, vaikka varsinaista tarvetta ei olekaan.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 06:24"]
Siis miehen lompakko jäi kotiin ja sinä otit sieltä luottokorttisi rinnakkaiskortin. Miksi? Mikset käyttänyt omaasi vai missä se oli?
[/quote]
Tähän ei varmaan saada vastausta. Kun ryhtyy keskiyöllä väsyneenä provoilemaan, niin logiikka ontuu heti ensimetreillä.
Kuivuipas tämä keskustelu kasaan nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:16"]
Pengoin, kun lompakko jäi kotiin ja otin sieltä luottokorttini (miehellä mun kortin rinnakkaiskortit). Minä olen se parempituloinen.
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Lompakkosi jäi kotiin. Pengoit kotona miehen lompakkoa, mutta asutte kuitenkin samassa osoitteessa. Jokin ei tässä nyt täsmää...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:16"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Lompakkosi jäi kotiin. Pengoit kotona miehen lompakkoa, mutta asutte kuitenkin samassa osoitteessa. Jokin ei tässä nyt täsmää...
[/quote]
Mitä jos sinä oppisit lukemaan?
Ainakin on vastuullinen kun kondomit löytyy eli joko on käynyt vieraissa tai aikoo käydä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:29"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:16"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Outoa, että mies jättää ylipäätään lompakkonsa kotiin, jos lähtee kotoa?
Mulla oli todella pitkään lomapkossa kondomeja, oli vaan jäänyt sinne sinkkuajoilta. Mies näki ne ja ihmetteli, onnekksi ei ollut sairaalloisen mustasukkainen kuten ap ja uskoi että joskus kumit vaan on lompakkoon jäänyt eikä niitä ihmettel siellä ite enää vuosien sinkkuilun jälkeen.