Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän koira koettelee suhdetta

Vierailija
25.03.2014 |

Suhteemme on alkutekijöissään, olemme tuntenuut suunnilleen pari kuukautta. Mies on ihana, oikeastaan kaikkea sitä mitä mieheltä toivoa voin.

No, suhdetta koettelee miehen koira. Koira on miehelle kaikki kaikessa ja ymmärrän tämän. Kuitenkin.. Hotelliyö kylpylässä jäi väliin, koska hotelli ei ollut koiraystävällinen. Ulos ei voi lähteä syömään, koska koira joutuu olemaan liian pitkään yksin ja mies mieluiten hakee noutoruokaa ja syö kotona. Koira kulkee miehen matkassa kuin siamilainen kaksonen. Koira on myös mukana miehen työpaikalla ja tämä on ilmeisesti ihan ok, koska mies on pienessä yrityksessä töissä ja näille muutamalle muulle miehelle koira on varmaankin päivän piristys.

Olin ensimmäisillä treffeillä miehen luona. Hän oli kokannut ruokaa ja istuskelin sohvalla kaikessa rauhassa, kunnes koira alkoi vainota. Koira (50kg) kiipeää syliini, nakertaa hihojani (paita oli kallis), kiskoo sukkia jalastani ja levittää sekä karvoja että kuolaa. Pyysin ja anelin miestä, että irrottaisi koiran minusta, mutta miehestä painimiseni koiran kanssa oli ilmeisesti pääosin hauskaa, koska hän lähinnä nauroi. Jossain kohtaa, kun tarpeeksi anelin, mies viimein komensi koiran pois kimpustani.

Jos rentudumme sohvalla, mustasukkainen koira änkeää väliin. Kun harrastamme seksiä, koira vahtaa sängyn vieressä. Huoneen ulkopuolelle sitä ei voi teljetä, sillä se ulvoo ja ryskää ovea vasten niin että oven karmit on irrota.

Jos mies tulee luokseni, hän tuo koiran mukanaan. Minne vaan menemmekin, mukana on 98 % todennäköisyydellä koira. Olen vihjaillut miehelle, että pidän kyllä koirista, mutta voisimme joskus tehdä jotain kaksinkin. Minulla on kaksi lasta ja tapaamme miehen kanssa silloin, kun lapseni ovat isällään.

Olen aivan loppu tuohon riehuvaan ja louskuttavaan bullmastiffiin. Mies on käynyt koirakoulussa ja koira tottelee, mutta kuten mies sanoi kerran, koira lukee isäntänsä ajatuksia ja toisella puolen minua läähättää mies ja toisella puolella koira.

Kestäisin koiran läsnäolon ehkä joten kuten, jos se ei olisi niin tiiviisti ihollani. Yököttää se karva ja kuola. Auttakaa. Miten toimia hienovaraisesti, mutta niin että mies ymmärtää, että en tunne koiraa kohtaan niin syviä tunteita kuin hän?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin hyvä koira kuin keskinkertainen (alkava) suhde :)

Vierailija
2/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaa minäkin mietin, olen jotenkin kolmas pyörä tuossa suhteessa, joten paras antaa parivaljakon jatkaa matkaa :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:42"]No samaa minäkin mietin, olen jotenkin kolmas pyörä tuossa suhteessa, joten paras antaa parivaljakon jatkaa matkaa :)

ap

[/quote]

Niinpä :)

-2

Vierailija
4/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei kannata todellakaan vihjailla mitään, ei ne ymmärrä sellaista. Sano asia suoraan. Mitä tapahtuu sitten kun koira ja mies tapaavat lapsesi, onkohan jopa vaarallista kun koira tunkee lasten päälle.

Tee miehelle selväksi, ettet halua seurustella koiran kanssa. Hyväksyt että miehellä on koira, joka täytyy hoitaa, mutta kohtuutonta ei ole vaatia, että tapaatte välillä ilman sitä Kasvatuksen puutetta koiralla tuo käytös. Jos ei homma muutu niin jatka ihmeessä matkaa.

nim. Koiranomistaja itsekin

Vierailija
5/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mua voisi kiinnostaa mies jos laitat sen kiertoon. Olen 100% koiraihminen ja rakastan erityisesti bullmastiffeja!! Oon aina etsinyt tuollaista miestä.

Tasan eikäy :/

Vierailija
6/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:08"]Hei mua voisi kiinnostaa mies jos laitat sen kiertoon. Olen 100% koiraihminen ja rakastan erityisesti bullmastiffeja!! Oon aina etsinyt tuollaista miestä.

[/quote]

Näytätkö itse bullille?

Ja mitä annat ap:lle vaihdossa?

Vierailija
7/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:08"]Hei mua voisi kiinnostaa mies jos laitat sen kiertoon. Olen 100% koiraihminen ja rakastan erityisesti bullmastiffeja!! Oon aina etsinyt tuollaista miestä.

[/quote]

Sorry vaan, mutta aika epätoivoiselta kuulostaa sulta. Mitään väliä millainen mies, kunhan sillä on bullmastiffi. Kaikkea sitä kuulee, mutta mikäli tässä nyt ero heti tulee, niin kerron miehelle, että ilmoittautuu AV:lla :D

Ap.

Vierailija
8/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä puhunut miehen kanssa tästä ongelmasta? Mielestäni reilua olisi, että saat koiravapaita treffejä, kun kerran mieskin saa lapsivapaita. Jos mies ei suostu vastavuoroisuuteen, se pitää sua epätoivoisena yh:na ja itseään taivaan lahjana, laita kiertoon.

Vierailija
9/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko koira ... ja mies. Pahasti kieroon kasvanut suhde koiraan, tuonne ei nainen mahdu

Vierailija
10/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärän kyllä miestä täysin. Minä ainekin luopuisin sellaisesta ihmisestä mielelläni joka ei kestä koirani läsnäoloa. Uskon että mieskin ajattelee näin :) Koira ensin

Vierailija
11/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koiraihminen, sellaiseksi ei voi muuttua. Unohda mies ja anna hänelle mahdollisuus tutustua naiseen, joka pitää myös hänen koirasta. 

Vierailija
12/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tapaa tällaisia miehiä, naisia on paljonkin.

Vierailija
13/13 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tuskin on yhteistä tulevaisuutta. Miehellä on oikeus olla koiransa kanssa niin paljon kuin haluaa ja sinulla on oikeus saada mies, joka ei ole noin kiinni lemmikissään. Ei kannata lähteä koirasotaan, siitä tulee kaikille vain paha mieli. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä