Minkämaalaisen miehen ottaisit jos saisit??
Kommentit (54)
tai tanskalainenkin vois olla ihan jees
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:04"]norjalaisen
[/quote]
Norjalainen viikinki. ♥
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:02"]Mulla on ghanalainen viim 4 vuotta ja meidän suhde alkaa olla niin totaalisen ohi, haluutko sen?
[/quote]
En haluu kerran käytettyä, kiitos vaan tarjouksesta. :-) Minkämaalaiseen haluat vaihtaa?
Ap
[/quote]
Neitsyttäkö etsit? Mä en ylipäänsä etsi miestä kansallisuuden perusteella niin en osaa sanoa. Ihan sama mistä on kotoisin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:16"]Ruotsalaisen.
[/quote]
Naismaisen ja gaymäisesti puhuvan neidin?
BRITTI!! se aksentti ja söpö oranssi hipiä :3 (ei siis tietenkään kaikilla) mutta britin ottaisin mielelläni, ihanan kohteliaita ovat!
Minäkin ottaisin ruotsalaisen, todennäköisyys olisi suuri että meillä olisi samanlaiset elämänarvot ja tulevaisuuden suunnitelmat. Lisäksi osaan kielen, joten sekään ei tuottaisi ongelmia. Ja Ruotsihan on ihan lähellä.
Asun Ruotsissa.. Ja haluaisin ehdottomasti suomalaisen. Mikään ei voita sitä kun parisuhteessa kumpikin voi kommmunikoida omalla tunnekielellään. Harmi vain että täällä on suomalaisia rajoitetusti tarjolla..
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:21"]
Asun Ruotsissa.. Ja haluaisin ehdottomasti suomalaisen. Mikään ei voita sitä kun parisuhteessa kumpikin voi kommmunikoida omalla tunnekielellään. Harmi vain että täällä on suomalaisia rajoitetusti tarjolla..
[/quote]
tuo itseilmaiseminen omalla äidinkielellään parisuhteessa on kyllä tärkeää..
Ranskalaisen, espanjalaisen tai virolaisen. Kaikilla pitää olla huumorintajua :)
saksalainen olisi ihana! mutta en oo uskaltanu tarttua mukaan ku tuntuu että siellä pettäminen on enemmän sääntö ku poikkeus.
mistähä maasta löytyis vähiten pettävät miehet? tai siis ei ollenkaa? onko tästä tehty mitää tutkimusta :-D
Kittilästä haluaisin miehen, ois niin ihanaa, ja seksikkäitä miehiä.
Tummaihoinen ranskalainen tai sveitsiläinen
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:59"]Ottaisin suomalaisen. Tuli jo kokeiltua italialaista, unkarilaista ja arabia. Suomalainen on paras.
[/quote]
Ai se suomalainen vielä kelpuutti sinut etnosekoilujesi jälkeen...
On ollu sekä suomalainen että ruotsalainen. Molemmat ihania, upeita miehiä. Valitsin suomalaisen (jossa ukrainalaista verta isän puolelta) ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Edelleen kuitenkin hyvä ystävä tämän ruotsalaisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:59"]Ottaisin suomalaisen. Tuli jo kokeiltua italialaista, unkarilaista ja arabia. Suomalainen on paras.
[/quote]
Ai se suomalainen vielä kelpuutti sinut etnosekoilujesi jälkeen...
[/quote]
Lassukkarasisti ei kelpuuttaisi ei. Mutta aika yhdentekevää kun ei lassukarasistia kukaan huolisi.
Jaa. Mulla ollut suomalainen enkku unkarilainen espanjalainen ja argentinalainen. Suomalaista en enää ainakaan halua.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:25"]
tuo itseilmaiseminen omalla äidinkielellään parisuhteessa on kyllä tärkeää..
[/quote]
Mutta eihän suomalainen mies puhu, vai riittääkö sinulle, että vain itse höpötät?
Saksalaisen.