Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos koskaan saan lapsia, aion kannustaa heitä alkoholin käyttöön

Vierailija
01.05.2014 |

Aivan ehdottomasti.

Elämä helpottuu heti huomattavasti, jos uskaltaa maistella ja toisinaan örvellellä. Ihmissuhteitakin syntyy paljon enemmän, eikä jää ulkopuoliseksi niin helposti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas omilleni opetan sen olevan hirveätä PASKAA. Krapulaisen katselu ei oo kivaa ja elämä on parasta huumetta.

Vierailija
2/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelin kasvattaa heidät niin, että pystyvät normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen ilman alkoholiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här, mutta syy on se, että silloin alkoholi ei kiinnosta lasta, jos vanhemmat sitä suosittelevat. Itseä kiinnosti ihan tavattomasti, kun se oli niin kiellettyä..

Alkoholia saa juoda kohtuudella, eikä siitä pidä tehdä ihmeellistä juttua.

Vierailija
4/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:47"]

Itse taas omilleni opetan sen olevan hirveätä PASKAA. Krapulaisen katselu ei oo kivaa ja elämä on parasta huumetta.

[/quote]

Mutta entä jos lapsista tulee hirveän alkoholivastaisia? Eihän sellaisiakaan kukaan jaksa katsella.

"Minä taas ajattelin kasvattaa heidät niin, että pystyvät normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen ilman alkoholiakin."

Mutta toisaalta, eikö normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuulu myös alkoholin nauttiminen, vaikka sitten pienissä määrin?

Vierailija
5/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannustan ennemmin polttamaan kunnon jointin kuin ottamaan viinaa

Vierailija
6/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:56"]

Samma här, mutta syy on se, että silloin alkoholi ei kiinnosta lasta, jos vanhemmat sitä suosittelevat. Itseä kiinnosti ihan tavattomasti, kun se oli niin kiellettyä..

Alkoholia saa juoda kohtuudella, eikä siitä pidä tehdä ihmeellistä juttua.

[/quote]

Itse taas ajattelen, että jos luonteeltaan kilttiä ja tottelevaa lasta pelotellaan alkoholilla, hän ei välttämättä uskalla sitä koskaan  juoda, mikä johtaa useisiin ongelmiin. Eihän se ole normaalia olla edes maistamatta.

Ei tarvitsekaan numeroa tehdä, paitsi ehkä silloin jos asia muuttuu elämää häiritseväksi.

Vierailija
7/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi