Mikä maa kesällä euroopassa rantalomakohteeksi? Ei liian läkähdyttävää..
Pitäisi löytyää Euroopasta matkakohde, jossa EI ole tukahduttavan kuuma. Luulen siis että Turkin ja Kreikan saa unohtaa? Entä Espanja -onko ilmasto siedettävämpi?
Kommentit (25)
Hollanti. Järvenrantaa löytyy, merenrantaa myös. Hyvä surffaukseenkin.
Knokke-heist, Belgia. Suosittelen lämpimästi. http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/7e/40/68/knokke-heist.jpg
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:33"]
Kroatia alkoi kiinnostaa kovasti. ap-
[/quote]
Jos lähimenneisyydessä tapahtuneet kansanmurhat ja muut julmuudet eivät haittaa, samoin kuin rakennuksissa näkyvät luodinreiät ja syrjäseutujen edelleen miinoitetut alueet, niin sinne vaan.
Riippuu tietenkin siitä, mitä ap ja lapsi haluavat lomallaan tehdä. Meidän viime kesän loma kului rattoisasti 6- ja 7-vuotiaiden polskiessa Turkissa Nazarin mahtavassa lomakohteessa, missä oli valtavasti erilaisia uima-altaita ja lapsille järjestettyjä aktiviteetteja. Minä sain keskittyä auringonpalvomiseen, mikä on mulle luksusta. :)
Joku pienempi Kreikan saari kuten Santorini on kesälläkin ihan ok. Tuulee aina sen verran ettei ole niin läkähdyttävä kuin esim Kreeta tai Rodos, jossa heinä-elokuussa voi olla sen 35+ astetta.