Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä maa kesällä euroopassa rantalomakohteeksi? Ei liian läkähdyttävää..

Vierailija
01.05.2014 |

Pitäisi löytyää Euroopasta matkakohde, jossa EI ole tukahduttavan kuuma. Luulen siis että Turkin ja Kreikan saa unohtaa? Entä Espanja -onko ilmasto siedettävämpi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pienempi Kreikan saari kuten Santorini on kesälläkin ihan ok. Tuulee aina sen verran ettei ole niin läkähdyttävä kuin esim Kreeta tai Rodos, jossa heinä-elokuussa voi olla sen 35+ astetta.

Vierailija
22/25 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollanti. Järvenrantaa löytyy, merenrantaa myös. Hyvä surffaukseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knokke-heist, Belgia. Suosittelen lämpimästi. http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/7e/40/68/knokke-heist.jpg

Vierailija
24/25 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:33"]

Kroatia alkoi kiinnostaa kovasti. ap-

[/quote]

Jos lähimenneisyydessä tapahtuneet kansanmurhat ja muut julmuudet eivät haittaa, samoin kuin rakennuksissa näkyvät luodinreiät ja syrjäseutujen edelleen miinoitetut alueet, niin sinne vaan.

Vierailija
25/25 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin siitä, mitä ap ja lapsi haluavat lomallaan tehdä. Meidän viime kesän loma kului rattoisasti 6- ja 7-vuotiaiden polskiessa Turkissa Nazarin mahtavassa lomakohteessa, missä oli valtavasti erilaisia uima-altaita ja lapsille järjestettyjä aktiviteetteja. Minä sain keskittyä auringonpalvomiseen, mikä on mulle luksusta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän