Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on maailman ihanin mies.

Vierailija
01.05.2014 |

Ei kellään muulla voi olla yhtä ihanaa. Aamulla kuuntelin, kuinka se jutteli mun lapsilleni; annetaan äitin nukkua, se on väsynyt, koitti keksiä tekemistä ja laittoi aamupalaa. Hymyilin sängyssä ja ajattelin, että tosta mä pidän kyllä kiinni ja kovaa. Yöllä se oli harrastanut mun kanssani seksiä aamuyöhön, illaksi hakenut ihanaa ruokaa ja viiniä. 

Olen miettinyt, että mitä niin hyvää mä olen tehnyt, että olen ansainnut tämän onnen. Ajatuskin miehestä saa mut melkein halkeamaan. Voih ja oih. Kiitos, että sain kertoa teille. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuinka kauan ap on nyk. miehensä kanssa ollut? Alkuhuuma voi kestää jopa 2 vuotta, mutta katsotaanpa 10 vuoden kuluttua, mitä kuuluu....

Vierailija
22/45 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni rakastaa myös minua. En edes osallistu perheen askareihin, jos osallistun niin siivoan yksin koko asunnon ja teen kaiken. Tätä tapahtuu ehkä kerran vuodessa. En käy säännöllisesti töissäkään, juon päivittäin alkoholia.

Vaimoni silti rakastaa minua vaikka en halua aina harrastaa seksiä hänen kanssaan, kun olen syönyt liikaa. Olemme olleet yhdessä jo yli kymmenen vuottta. En tosin muista tarkalleen, mutta noin osapuilleen. Ihmiset voivat rakastaa toisiaan, vaikkeivat olisikaan toisilleen täydellisiä.

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen mies kuin ap:lla :)

Aivan ihana. Toisenlaistakin on kokemusta, onneksi ymmärsin katkaista sen suhteen.

Tänä vuonna vietetään 12-v hääpäivää, joten alkuhuumasta ei enää pitäisi olla kyse ;)

Vierailija
24/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ite pettäis ketään ikinä enkä ole pettänyt vaikka olenkin mies.

Vierailija
25/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyyys, kello soi!

Vierailija
26/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on maailman ihanin mies. Ollut jo 34 vuotta.

Rakastuin tuohon vihreäsilmäiseen mieheen jo senkin takia, että hän kohteli poikaani hyvin. Meillä on yhteinenkin lapsi jo, mutta edelleen pitää heitä saman arvoisina.

Vierailija
27/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on tässä tilanteessa paras ratkaisu.

Vierailija
28/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meil o varmaa sama mies :o koska minulki maailman ihanin mies

Niin teillä on.,, vuoroin vieraissa🤣

Vierailija
29/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sut on manipuloitu. Tottakai mies esittää ihanaa kun on noin tyhmä muija. Kysäiseppä mitö tapahtuu työpaikan juhlissa, työreissuilla.. nettipor.., parissa?

Vierailija
30/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sut on manipuloitu. Tottakai mies esittää ihanaa kun on noin tyhmä muija. Kysäiseppä mitö tapahtuu työpaikan juhlissa, työreissuilla.. nettipor.., parissa?

Ajattelit, että AP päivystää palstalla vielä 7 vuotta ketjun aloittamisen jälkeen odottamassa neuvojasi?

Vierailija
31/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahta p-kirjainta! Kysäisepä

Pilkku unohtui.

Kirjoitusvirheitä.
Ei näin!

Vierailija
32/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapas.

Vierailija
33/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullakin. A-luokan herrasmies, täysin uskollinen, ei todellakaan kattele toisia naisia. Ja tästä hyvästä minä pidän hänet erittäin tyytyväisenä 😉

Vierailija
34/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä haluan nukkua aamulla, niin minä osaan kyllä sanoa asiasta itse, enkä tarvitse miestäni siihen.

35/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ihana mies.

Ollaan tunnettu 15 vuotiaasta asti ja seurustelemaan aloitettiin 20 vuotiaana ja nyt ollaan oltu yhdessä 28 vuotta.

Totta kai näin pitkään suhteeseen mahtuu ylä ja alamäkiä, mutta missään vaiheessa ero ei ole tullut mieleen. On koettu paljon iloja ja suruja yhdessä ja ne pahimmatkin surut on yhdessä eletty (mm. läheisen syöpä/kuoleminen, keskenmeno, aivoinfarkti, paha synnytyksen jälkeinen masennus jne). Ihanat lapset 16 ja 17 v kasvatettu yhdessä ja nimenomaan mieheni on upea, kärsivällinen isä joka toisen syntymän jälkeen "joutui" ottamaan todella vahvan vanhemman roolin, sillä minä äitinä kävin aika syvissä vesissä.

Kaikesta ollaan selvitty yhdessä ja rakkautta löytyy edelleen.

Minun mies ei niinkään puhu eikä pussaa vaan näyttää arjessa rakkauden olemalla läsnä yms.

Ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä, arkisia asioita = pitkiä ulkoiluseikkailuja, retkiä, kalastetaan ja sienestetään.

Ja nyt kun lapset kasvaneet niin mökkeillään välillä ihan kaksisteen ja varataan hotelliöitä yms ja pakkohan on myöntää, että seksielämämme on parempaa kuin ikinä.

Kyllä, rakastan.

Vierailija
36/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko suhteenne on kestänyt ap? Useinhan suhde parina ensimmäisenä vuonna kukoistaa kun molemmat pistävät parastaan. Sitäpaitsi usein on niin että tie yksinhuoltajaäidin sydämeen käy lasten kautta. Ja moni mies tietää tämän. En siis sano tätä pahalla mutta jos tilanne on yhtä hyvä vielä 10 vuoden kuluttua, on syytä todelliseen iloon. Toivottavasti niin käy.

Vierailija
37/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulki on huikee mies! Ihanaa että teilläkin on!

Vierailija
38/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko suhteenne on kestänyt ap? Useinhan suhde parina ensimmäisenä vuonna kukoistaa kun molemmat pistävät parastaan. Sitäpaitsi usein on niin että tie yksinhuoltajaäidin sydämeen käy lasten kautta. Ja moni mies tietää tämän. En siis sano tätä pahalla mutta jos tilanne on yhtä hyvä vielä 10 vuoden kuluttua, on syytä todelliseen iloon. Toivottavasti niin käy.

Sinäkin uskot AP:n päivystävän palstalla 7 vuotta ketjun avaamisen jälkeen?

Vierailija
39/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
40/45 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin. A-luokan herrasmies, täysin uskollinen, ei todellakaan kattele toisia naisia. Ja tästä hyvästä minä pidän hänet erittäin tyytyväisenä 😉

Kyllä varmasti katselee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi