Minua ei halua enää kukaan koskaan.
Lyhyesti; ollut mieheni kanssa 16v ikäisestä ja nyt olen 38v.
Seksi väheni radikaalisti joskus ollessani 30v, en muista. Ja ainakin viimeiset 5v-7v sitä on ollut ehkä muutaman kerran vuodessa, tänävuonna helmikuussa kerran tai kaksi.
Syynä mieheni haluttomuus, tosin enpä tuota enää itsekään kovin halua, olen kuolettanut sen osan itsestäni. Harmi vain, että kroppa ja mieli muistaa ja haluaakin muuta, tietää että voisi olla toisinkin, ymmärtää miten tärkeä osa toimiva seksielämä on hyvinvoinnille, ainakin yleensä, ja parisuhteelle.
Haaveilen, unelmoin, katkeroidun lisää, vanhenen.
En ole pettänyt, ei siihen olisi mahdollisuuttakaan, elämä pelkkää arkea ja kotoilua.
Tuntuu vain niin helvetin pahalta, tässä tämä siis oli, muutaman vuoden kuluttua kumpikin lapsista aikuinen ja minä keski- ikäistyvä kohta liukasteita tarvitseva vaihdevuotinen mummotantta.
Juuu, tiedän mutta nyt, taas, tuntuu vaan liian pahalta:''(
Kommentit (7)
No voihan helvetti, katso vaikka joku ämmien leffa, jossa nuoret oriit haluaa nelikymppistä eukkoa, lipitä viintä, vanno kostoa ja painu nukkumaan.
Huomenna on aikainen herätys ja mies odottaa aamupalaa, joten älä sotke keittiötä kännipäissäsi - vituttaa kun joudut siivoamaan sen.
Mikset ota eroa? Etkä ole mikään mummotantta :D Monet alkaa vasta lapsia tekemään tuossa iässä!
No eikö ap:n kannattaisi mennä pariterapiaan miehen kanssa? Ja jos mies ei lähde, mikset vaikka sitten mene yksin tai eroa? Meinaan ei varmasti ole herkku tilanne ja jos meinaa katkeroitua täysin niin ei ole hyvä tilanne.
Onhan tietysti pitkä liitto arvo sinänsä, mutta ei katkeroituminenkaan ole hyvä tilanne. Miestä en syyllistä, olen itse kärsinyt haluttomuudesta eikä se tilanne ole tavallaan ihmisen itsensä päätettävissä. Jokin on välillänne pielessä, on myös sinun vastuullasi, kuten myös miehenkin, selvitellä mikä se on. Onko keskinäinen kunnioitus kohdillaan, entä välittäminen? Niitä varmaan on, kun olette edelleen yhdessä, mutta ne voivat olla hautautuneet jonnekin ja pitäisi saada ylösnostettua ja käyttöön. N 41
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:24"]
No voihan helvetti, katso vaikka joku ämmien leffa, jossa nuoret oriit haluaa nelikymppistä eukkoa, lipitä viintä, vanno kostoa ja painu nukkumaan.
Huomenna on aikainen herätys ja mies odottaa aamupalaa, joten älä sotke keittiötä kännipäissäsi - vituttaa kun joudut siivoamaan sen.
[/quote]
Voi voi lassukan huonoa päivää. Kuka halaisi sua?
Mä oon pääsemässä vasta hankalasta liitosta eroon ja olen mummotantta 38. Aion vielä saada sen perheen minkä haluan, elämä on edessä.
Tuttua. Meillä muita ongelmia niin en mieheni kanssa halua seksiä, ei enää kyllä pyydäkään.
Työpaikalla yksi mies vaikuttaa kiinnostuneelta (en aio nykyistäni pettää) ja kun katsoo syvälle silmiin hymyillessäään tai esim. hipaisee ojentaessaan jotain tavaraa, meinaa kyllä kontrolli kadota minulta täysin. Ihanan kamalaa huomata että minussa on vielä jotain tunteita jossain, enkä ole aivan pystyyn kuollut.