Jäin kiinni jemmaseteleistä käsilaukussani, mies löysi - riita tuli.
No joo, ollaan sovittu että kerätään rahaa. Ei ollut montaa satasta käsilaukussa piilotaskussa sisäpuolella mutta kuitenkin. Enkä ollut kertonut tästä. Kuitenkin otti asian puheeksi, haukkui minut valehtelijaksi jne. Minä tosin olen syvästi loukkaantunut: Mikä oikeus hänellä on käydä penkomassa "yksityisyyttäni" käsilaukkuani selkäni takana? Ja vasta myöhemmin kertoi löytäneensä rahat. Vituttaa niin vitusti näin vapun kunniaksi. Kiitos aviomiehelleni luottamuksesta. Sitten läks suutuspäiten ryyppäämään vappuaaton iltana ja tuli kotiin aamu 7. Avioliitto kusessa(ko?)..
Kommentit (36)
Luottamus on näemmä nolla kun täytyy selkäni takana tutkia kassini. Heitti vielä syyksi että etsi rahaa koska muhun ei voi luottaa? Mä oon sille niiiiin vihanen.. :'( Ap
Eikö ne olleet sun omia rahoja? Kummallakin omat tilit, yhteiset laskut puoleksi ja yksityiset menot omia. Tyhmää ylipäätään pitää liikaa rahaa käsveskassa. Voidaan ryöstää jne. Sun miehellä ei pitäisi ola mitään asiaa sun käsiveskalle. Törkeetä. Ota ero.
Joo kyllä sitä huutoa riittäis täälläkin jos jäisin kiinni,sen tiedän ;) Mutta mulle on aivan sama koska teen sen pakosta! Mun kätköjä on esim kukkamaljakot ja vanhat koristekannut tms joihin mies ei ikinä ole koskenutkaan.
Mä koen sen niin ettei luota muhun PÄTKÄÄKÄÄN. Ap
Jos mies saisi ylimääräistä rahaa, niin kertoisiko. Antaisiko sinulle suoraan puolet? Tuskin.
En ymmärrä miksi joku säästää rahaa toiselta salaa. En ymmärrä sitä siksi, että aikuinen ihminen ei ole säästöistään tilivelvollinen kenellekkään toiselle, se on YKSITYISASIA. Ja kotiin jemmailua en ymmärrä, jos tulee tulipalo tmv. kaikki menee, parempi säästää tilille pankkiin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:36"]
Joo kyllä sitä huutoa riittäis täälläkin jos jäisin kiinni,sen tiedän ;) Mutta mulle on aivan sama koska teen sen pakosta! Mun kätköjä on esim kukkamaljakot ja vanhat koristekannut tms joihin mies ei ikinä ole koskenutkaan.
[/quote]
Mikset vie rahoja pankkiin omalle pankkitilillesi?
Voi hyvänen aika, mitä helvettiä se äijälles kuuluu vaikka siellä olis ollut nivaska satasia?! Tuskin avioliitto mikään holhoussuhde sentään on.
Omat rahat on juu. Kokee vissiin omistavansa mut jos maksaa joskus jonkun laskun. Mietin miksi kävi veskalla juuri silloin kun en ollut paikalla....? Eli salaa... Ap
Mä koen pienten lasten kanssa rahan säästämusen sivuun käteen helpommaksi. Ap
On teillä aika erikoista toi elämä :O Meillä on yhteinen tili. Mies töissä ja ite kotihoidotuella. Maksan kiireisimmät laskut kotihoidontuella ja sellaiset jotka pakko maksaa heti. Loput miehen palkalla. Kumpikin saa ostaa mitä haluaa. Isoista ostoksista (300e) s
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:49"]On teillä aika erikoista toi elämä :O Meillä on yhteinen tili. Mies töissä ja ite kotihoidotuella. Maksan kiireisimmät laskut kotihoidontuella ja sellaiset jotka pakko maksaa heti. Loput miehen palkalla. Kumpikin saa ostaa mitä haluaa. Isoista ostoksista (300e) s
[/quote]Ehkä joidenkin mielestä TEILLÄ on outoa tuo elämä.
On ne kummallisia jos tarvitsee toisten tavaroita penkoa ja vielä selän takana! Ap puhutteluun! Käsilaukku ja puhelin ovat sama asia, kumpaakaan ei pidä tutkia ilman lupaa! Varsinkaan kertomatta toiselle.
No kas kun sattuikin tuo paljastumaan juuri vapunaattona! Siitä mies sai oivallisen aiheen lähteä ryyppäämään - eli sinun syysi kun jemmasit rahoja etkä kertonut miehelle.
Ei sitten ollenkaan miehen, joka olisi lähtenyt joka tapauksessa syystä taikka toisesta, ja hän se oli, joka meni penkomaan yksityisyyttäsi. Toisaalta outoa sekin, että pitää piilotella rahaa mieheltään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:24"]Mun on ollut pakko jemmata rahaa mieheltä,mies tosin kohta on ex muutenkin.Aina jos mies tietää että mulla on rahaa,se keksii niille kyllä käyttöä.Tai jos saan vaikka jostain käteistä niin heti pitäis sille antaa nekin.
Mies on ollut aina niin hemmetin huono hoitamaan asioitaan että rahaa ei ole koskaan mihinkään,paitsi niillä mun jemmoilla olen ostanut ruokaa ja maksanut laskuja.
[/quote]Mun mies samanmoinen. Puolustauduin juuri kertomalla että muuten tuhlaa kaiken heti ja huusi että voin sanoa ei. Joopajoo se on nähty.... :/ Ap