Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin kiinni jemmaseteleistä käsilaukussani, mies löysi - riita tuli.

Vierailija
01.05.2014 |

No joo, ollaan sovittu että kerätään rahaa. Ei ollut montaa satasta käsilaukussa piilotaskussa sisäpuolella mutta kuitenkin. Enkä ollut kertonut tästä. Kuitenkin otti asian puheeksi, haukkui minut valehtelijaksi jne. Minä tosin olen syvästi loukkaantunut: Mikä oikeus hänellä on käydä penkomassa "yksityisyyttäni" käsilaukkuani selkäni takana? Ja vasta myöhemmin kertoi löytäneensä rahat. Vituttaa niin vitusti näin vapun kunniaksi. Kiitos aviomiehelleni luottamuksesta. Sitten läks suutuspäiten ryyppäämään vappuaaton iltana ja tuli kotiin aamu 7. Avioliitto kusessa(ko?)..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:57"]No kas kun sattuikin tuo paljastumaan juuri vapunaattona! Siitä mies sai oivallisen aiheen lähteä ryyppäämään - eli sinun syysi kun jemmasit rahoja etkä kertonut miehelle.

Ei sitten ollenkaan miehen, joka olisi lähtenyt joka tapauksessa syystä taikka toisesta, ja hän se oli, joka meni penkomaan yksityisyyttäsi. Toisaalta outoa sekin, että pitää piilotella rahaa mieheltään.

[/quote]No jemmaan nimenomaan siks että haluaa heti törsäämään, keksii kyllä käyttöä. Kuten aiemmin kirjoitin että sanoi että voisin sanoa ei. Pakko säästää yksin kun useista yrityksistä huolimatta se ei onnistu jos mies tietää. Halusin riidan alkaessa itse lähteä istumaan johonkin iltaa, huusi että ei hoida vauvaamme ja sanoi että lähtee itse! Sanoin että ei sitten heti kyllä takaisin tarvitse tulla ni raivosi etten kiristä häntä. Haluan avioeron. Ap

Vierailija
2/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin öettynyt ja surullinen nyt :'( ei ollut käsilaukun penkominen eka kerta... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä niitä rahuleita kotona jemmaat. Laita oma pankkitili, johon siirrät säästöön joka kk ja älä kerro tilistä miehelle.

Meillä on omat tilit miehen kanssa. Mies ei suostunut siihen, että yhdessä maksettaisiin asuntolainaa, vaan omiin nimiin osti talon ja oman lainan. Ok, sanoin, että sitten säästän erikseen rahaa, jotta minäkin saan jotain omaisuutta säästöön. Tämän mies kielsi. On kuulemma ihan eri asia rahaa säästää kuin että hän maksaa taloa. No, säästänpä siitä huolimatta enkä sano sitä vaan miehelle.

Vierailija
4/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:15"]

No mitä niitä rahuleita kotona jemmaat. Laita oma pankkitili, johon siirrät säästöön joka kk ja älä kerro tilistä miehelle.

Meillä on omat tilit miehen kanssa. Mies ei suostunut siihen, että yhdessä maksettaisiin asuntolainaa, vaan omiin nimiin osti talon ja oman lainan. Ok, sanoin, että sitten säästän erikseen rahaa, jotta minäkin saan jotain omaisuutta säästöön. Tämän mies kielsi. On kuulemma ihan eri asia rahaa säästää kuin että hän maksaa taloa. No, säästänpä siitä huolimatta enkä sano sitä vaan miehelle.

[/quote]Oletko avioliitossa vai avoliitossa? Avioliitto siinä mielessä turvallisempi jos ei avioehtoa ole niin saat puolet mutta avoliitossa taas jäät kodittomaksi. Eli mies omistaa talon ja maksaa lainaa. Maksatko sinä kaiken muun???? Mikäli näin niin teet tosi tyhmästi.

Vierailija
5/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:23"]

Mä maksan laskut suurimmalta osalta, ainostaan ruokia mies ostaa palkallaan. Ja sekin ollut vissiin liikaa pyydetty. No en vaadi enää mitään. Eikä edes tajua miksi olen vihainen ja loukkaantunut. Ap

[/quote]Teillähän on tuo koko homma päin peetä. Miksi suostut maksamaan kaikki laskut ja mies vaan ruoan. Nyt toisenlainen ote, kaikki laskut puoleksi ja mitä henk.kohtaisia niin kumpikin maksaa omillaan.

Vierailija
6/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde ei voi olla kiinni muutamasta satasesta. jos sitä rahaa ei ole, niin sitä ei ole eikä tule, ja sillä sipuli. parisuhde on sitte jotain muuta.

Vierailija
7/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde ei voi olla kiinni muutamasta satasesta. jos sitä rahaa ei ole, niin sitä ei ole eikä tule, ja sillä sipuli. parisuhde on sitte jotain muuta.

Vierailija
8/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:49"]

[/quote]kyllä se on siitä kiinni jos pitää koko elämä kituuttaa persaukisen kanssa niin ei kiitos.

Vierailija
9/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä outo suhde:-O

Meillä on miehen kanssa omat tilit ja yhteinen tili, josta maksetaan asuntolainaa. Muiden laskujen hoito on sovittu.

Mulla on neljä eri säästökuviota, ja ne on ihan omia rahojani, joihin miehellä ei ole mitään osuutta. Mies ei edes tarkkaan tiedä, paljonko mulla on rahaa säästössä. Kertoisin jos kysyisi, mutta ei se hänelle kuulu niin ei edes kysy.

En voi kuvitella, että mies menisi mun laukulleni etsimään rahaa:-O

Vierailija
10/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän miehelleni. Hän esitti muutaman kysymyksen: 

- Mikä on jemmaseteli?

- Keneltä ne pitää piilottaa?

- Mitä mies teki käsilaukulla?

Vierailija
11/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piilotit ne rahat? Onko mies juoppo tai tuhlaako muuten rahat? Mihin säästätte?

Onko rahat vähissä? Miten ihmeessä ylipäänsä kellään on satasia käteisenä?

Vierailija
12/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:15"]

[/quote]

Hämmentävää, miten joku voi kuvitella että hänellä on oikeus kieltää aikuiselta ihmiseltä säästäminen? Onneksi saat laitettua kuitenkin rahaa jemmaan! :)

Saako kysyä miten teillä muut kulut hoidetaan? Maksatko miehelle asumisesta jotain? Kumpi ostaa ruoat, hoitaa laskut?

Vierailija
13/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 20:39"]

Luin tämän miehelleni. Hän esitti muutaman kysymyksen: 

- Mikä on jemmaseteli?

- Keneltä ne pitää piilottaa?

- Mitä mies teki käsilaukulla?

[/quote]

Mulla heräsi naisihmisenä tismalleen samat kysymykset :D Mä en saa tästä kuviosta nyt oikein kiinni. Siis muksi sulla ei saisi olla rahaa käsilaukussa ja miksi siitä pitäisi suuttua? Onko teillä siis yhteiset rahat ja oot ottanut mieheltä ilmoittamatta tililtänne sataisia käsilaukun taskun säilöön? Ja mitä se mies sieltä käsilaukusta etsi? Ootko antanut luvan mennä laukulle? Esimerkiksi mä olen sanonut miehelle että saa ihan rauhassa koska vaan penkoa mun laukkua kun esim automme avaimet saattavat usein olla siellä ja rahapussia myös koska esim miehen kelakortti saattaa olla pussissani kun olen hakenut apteekista reseptilääkkeitä. 

Vierailija
14/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa touhua, perheessä.

Elättekö te oikeesti tollasten tolvanoiden kanssa?

Vierailija
15/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisen takia parisuhteessa kannattaa pitää omat rahat. Menot maksetaan % suhteessa palkkojen mukaan, ja ylijäävän saa pitää itse. Jos suunnitellaan perheen yhteistä lomaa tai vastaavaa, silloin molemmat siirtävät tietyt summat sitä varten säästöön tmv.

Periaatteessa miehellesi ei kuulu hevon v*ttua se mitä sinä OMILLA RAHOILLASI teet, toki ymmärrän häntä siinä mielessä että jos olet asiaa häneltä salannut, mutta tuollaisia ongelmia ei tule jos on omat rahat =kumpikaan ei ole tilivelvollinen toisilleen rahoistaan.

Vierailija
16/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan laskut suurimmalta osalta, ainostaan ruokia mies ostaa palkallaan. Ja sekin ollut vissiin liikaa pyydetty. No en vaadi enää mitään. Eikä edes tajua miksi olen vihainen ja loukkaantunut. Ap

Vierailija
17/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko itse koskaan penkonut miehes tavaroita, puhelinta yms?

Vierailija
18/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ollut pakko jemmata rahaa mieheltä,mies tosin kohta on ex muutenkin.Aina jos mies tietää että mulla on rahaa,se keksii niille kyllä käyttöä.Tai jos saan vaikka jostain käteistä niin heti pitäis sille antaa nekin.

Mies on ollut aina niin hemmetin huono hoitamaan asioitaan että rahaa ei ole koskaan mihinkään,paitsi niillä mun jemmoilla olen ostanut ruokaa ja maksanut laskuja.

Vierailija
19/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:23"]Ootko itse koskaan penkonut miehes tavaroita, puhelinta yms?

[/quote]En IKINÄ. Ne kuuluu hänelle, lompakkoa ja taskuja myöten. Kunnioitan yksityisyyttään. Siks nyt niin petyin. :'( Ap

Vierailija
20/36 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt penkomaan kaikki miehen henkkoht säilöt. Ihan pokkana. Jos tuolle linjalle lähtee, niin toinen saa kans. Jatkossa keksit vielä nerokkaampia kätköjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan