Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeääkö nelikymppinen mamma enää mennä festareille?

Vierailija
01.05.2014 |

Olis kesällä festareilla bändi jonka musiikkia rakastan..

Mutta siellä nuorison keskellä..minä, keski-ikäinen ja myös siltä näyttävä hompsu..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voit saada siellä vaikka nuorempaa! :)

Vierailija
2/41 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin muutama vuosi sitten nelikymppisenä pitkästä aikaa festareilla, ja oli kyllä rasittavaa. Ei mikään varsinainen teinifestari, mutta porukka tuntui kauhean nuorelta ja humalaiselta. Lempibändin näkeminen kyllä oli mahtavaa, mutta muuten en nauttinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut Ruisrockissa 3x vuosina 1976, 1978 ja  2012, ensimmäisellä kertaa olin 15v, laske siitä miten vanha olin 2012 ja menisin tänäkin vuonna mutta olen töissä.

Ruisrockiin muuten pääsee kaikki yli 70v ilmaiseksi vesibussilla, siihen tähtään.

Vierailija
4/41 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene,mene! Tottakai voit mennä..mun mielestä voi mennä vaikka 100 vuotias jos kuntoa ja intoa riittää..festarit on kaikille! Myös lapsille,jos vanhemmat selvin päin ja lapsen kuulo suojattu ja lapsen ehdoilla päivä vietetään..ole oma itsesi ja nauti! Jos oot jonku mielestä liian vanha,Nii mitä sitten! Kommentoijia on joka paikka täynnä..niinku tällä palstalla on nähty

Vierailija
5/41 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on muitakin nelikymppisiä ja vanhempiakin, ja vastaavasti lapsia vanhempineen, riippuen toki vähän festareista. Jokainen voi festaroida tavallaan ja tyylillään, ei siellä tarvi puskissa rämpiä räkä poskella niin kuin ehkä nuorempana. Oman kokemukseni mukaan festareilla on oikein kivaa nelikymppisenäkin! Sellainen ero kyllä on vanhoihin aikoihin, että kaikki on paljon säädellympää ja kontrolloidumpaa, eli siihen kannattaa varautua. Festarit eivät ole enää vapauden valtakuntia vaan paremminkin pieniä poliisivaltioita. Mutta ikä ei ole este sinne menemiselle.

Vierailija
6/41 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tuo kysymyksenasettelu. Mä olen käynyt festareilla joka kesä ja menen täsnävuonnakin. Ikä on nyt 48v. Lapset tulevat mukaan ja innolla odottavat hekin. Kuuluu meidän kesään. Ja kyllä siellä on muitakin keski-ikäisiä aina ollut.

Festarit vaatii sellaista erähenkeä, ei saa olla turhan tarkka vessojen kunnosta tai vaatteiden likaantumisesta. Se tunnelma on mahtava, kun kaikki ovat tulleet nauttimaan musiikista. Osa juo liikaa , mutta suurin osa ei.

Vierailija
7/41 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:14"]Olis kesällä festareilla bändi jonka musiikkia rakastan..

Mutta siellä nuorison keskellä..minä, keski-ikäinen ja myös siltä näyttävä hompsu..

[/quote]Älä viitti! Mä meen Pet shop boysia katsomaan ja oon jo 46. Ikä on vaan numero. It's a sin!

[/quote]

Syntiä??

[/quote]

Ei apua, mä sain tästä viimeisestä syntiä??-kommentista päivän tai varmaan kuukauden naurut! :D

Kiitos!!

T. Pet shop boys-fani

Vierailija
8/41 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, minäkin vanha kurppa olen menossa, mitä päälle. Help, oikeasti!

Vierailija
9/41 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoh hoijaa, ainakaan Ruisrockissa et ole kummajainen. Siellähän käy eläkeläisetkin.

Vierailija
10/41 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:14"]Olis kesällä festareilla bändi jonka musiikkia rakastan..

[/quote]

Hassu kysymys. Mene ihmeessä, niin näet ettet ole ainut!

Vierailija
11/41 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:00"]

Hei, voit saada siellä vaikka nuorempaa! :)

[/quote]

Heti seksi mielessä :(

Vierailija
12/41 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet normi av-mamma niin toki voit mennä. Heiltähän vielä 40v kysytään alkossakin paperit. Sulaudut aivan hyvin nuorison joukkoon.

Vierailija
13/41 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qstockissa on volbeat eli ko. päivänä se tulee olemaan täynnä keski-ikäisiä pariskuntia ja lapsiperheitä muutenkin. Samaa ryhmää kuin cheekin kuuntelijat.

Vierailija
14/41 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit mennä! Festareilla ja konserteissa on tosi eri ikästä porukkaa, itse kun olin pari kertaa festareilla siellä oli vaikka kuinka kuinka paljon 40+ihmisiä, jopa mummoja. Eikä kukaan kiinnittänyt heihin mitään erityishuomiota, saahan sitä tykätä siitä musasta mistä tykkää ! :) 

isäni (55v) oli jossain festareilla missä melkeen kaikki oli hänen mukaan 18-35v ja kukaan ei katsonut ilkeästi vaan monet nuoret tulivat sanomaan että "hienoa kun vanhemmatkin ihmiset uskaltavat tulla! hyvä juttu!" Useaan otteeseen.

älä huoli, nauti musiikista :)

Vierailija
15/41 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareille vaan! Itse olen viisikymppinen, enkä vielä kertaakaan ole ollut festareilla tai keikoilla vanhin...

Vierailija
16/41 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan Megadethin äijät itsekin jo viisikymppisiä.

Vierailija
17/41 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee vaan kuole vanhuuteen.

Vierailija
18/41 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:14"]Olis kesällä festareilla bändi jonka musiikkia rakastan..

[/quote]Älä viitti! Mä meen Pet shop boysia katsomaan ja oon jo 46. Ikä on vaan numero. It's a sin!

[/quote]

Syntiä??

[/quote]

Viimeisin vastaaja ei ehkä ole Pet Shop Boys fani. ;)

[/quote]

Se on vaan liian nuori :D

Vierailija
19/41 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnostanut nuorenakaan festarit niin miksi nyt menisin. Mieluummin otan menopaluu lennon johonkin Euroopan kaupunkiin ja katselen nähtävyyksiä ja toki ihmisiäkin.

Vierailija
20/41 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Rollarit ja monet muut yli kuuskymppiset rokkarit jaksaa kiertaa, niin miksei katsojatkin kuuluis samaan ikäluokkaan tai aivan mihin ikäluokkaan tahansa? Nykyisin 40-50 vuotiaat ovat eläneet kultaisia 70-80 luvun vuosia nuorisona ja jonka ajan tähtiä keikkailee edelleen