Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaa aina jotain enemmän

Vierailija
01.05.2014 |

Olen nyt tässä lähi aikoina huomannut kun olen ollut ulkona kavereiden kanssa, että aina kun tapaan jonku uuden miespuolisen niin aina ne yrittää jotain enemmän eikä halua olla vain kaveri. Onko muilla ollut samaa ns. Ongelmaa.. alkaa kyllästyttää kun koko ajan joku yrittää jotain vaikka minua ei edes kiinnosta. Olen kyllä sinkku eli ei olisi este edetä pidemmälle mutta en vain ole kyseisten henkilöiden kanssa halunnut edetä mihinkään muuhun suuntaan kuin kaveruuteen. Ja siis joo tämä on jatkunut nyt pitkään ja alkaa kyllästyttää kun yleensä ne on henkilöitä joita tapaan vielä myöhemmin todennäköisesti uudestaan kaverien kautta "vahingossa".. ja kun olen heidät torjunut he suuttuu :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaa joku hyvä ni pääset niistä hyvistä ja huonommista isku yrityksistä eroo :) ja hommaa sormus sormee ;) vaikka eihän sekää kaikkia estä...

Vierailija
2/4 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ongelmana taas että ketään ei saa.. ;) mutta eihän siinä mitään jos miehiä on kenen kanssa et halua pidemmälle edetä. Ainakin maine säilyy kun ei aina kaikkien kanssa heti sänkyyn hyppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ongelmana taas että ketään ei saa.. ;) mutta eihän siinä mitään jos miehiä on kenen kanssa et halua pidemmälle edetä. Ainakin maine säilyy kun ei aina kaikkien kanssa heti sänkyyn hyppää.

Vierailija
4/4 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutkos sinä sitte nii avonaisesti ? :o kerta ne miehet sius nii pärrää :Dd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän