Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Proteiinijauheet

Vierailija
01.05.2014 |

Käyttääkö teistä kukaan esimerkiksi puuron seassa aamuisin? Minkä merkkistä? saakohan mistään pientä näytettä jotta saisin tuntuman, miltä maistuu puurossa. Ei raaskisi kilon säkkiä ostaa jos ei kykene syömään. En ole mikään urheilija vaan tavallinen laihdutusta yrittävä äitemuori :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon itse noita jauhepalkkareita mutta en kyllä haluis sekottaa puuroon tuota jauhetta, ei se niin hyvää ole. Syön itse aamupuuroa raejuuston kanssa. Tykkään paljon yhdistelmästä mustaherukat+raejuusto+ruispuuro.

Ylipäänsä musta parhaimmankin makuiset jauhepalkkarit on vähän keinotekoisen makuisia, enkä halua käyttää niitä tuotteita kuin korkeintaan yhden päivässä.

Vierailija
2/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän. Laitan reilu puol desiä puuron joukkoon ja kyllä on hyvää + pitää nälän loitolla. Kunhan vain jättää puuron normaalia löysemmäksi, ettei tule liian kuivaa kamaa! :)

Oman protskujauheeni tilasin fitnesstukusta. Tätä käytän: http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/fit-smart-protein-900-g

Ja on aivan täydellistä myös juomana, kun tekee rasvattomaan maitoon ja antaa tekeytyä jääkaapissa hetken! Suklaa ehdottomasti paras maku, eikä vaniljakaan huono ole. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe niistä hyötyä, syön rahkaa ja marjoja tuon väriainesoosin tilalla.

Vierailija
4/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotakin puhdasta maustamatonta hera proteiinia sillä niitä saa muistaakseni 900 gramman pussin 13 eurolla ja hera sulaa veteen tai maitoon helposti eikä maistu itsessäänkään pahalta. Soija proteiini jauho maistuu kuvottavalle eikä sula veteen kunnolla vaan siitä tulee liisteriä joka takertuu kurkkuun.

Vierailija
5/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän zinon shakea, se on hyvää, ja sekaan voi laittaa kuituja ja muuta marjoja ja rahkaa,oman mielen mukaan, käy loistavasti palkkarista ja välipäivinä käytän välipalana, vähän tuhdimpana tietenkin.

Googleta  http://iisifiilis.suntuubi.com/  ja Laita viesti Iisi Fiilis nimen omaavalle, hauska mimmi! Löytyy myös facebookista, viestiä vain, suosittelen!
toimii Tampereen seudulla ja ehkä max 200 km säteellä.
Ainakin sitä kautta tilasin omani. On ollut loistava tuote. kalaöljypohjimmiltaan, ei ylimääräisi vitamiineja vaan kaiken voi itse sekoitella tarpeen mukaan tuohon smoothieen. loistava ja  toimiva tuote, saa samalla omega3 ja 6 tasapainotettua, toimii myös muuten lasten ylivilkkauteen, loistavaa, ja siskoni nivelrikko-oireet on lievittyneet. Itse siis käytän palkkarina.
Kannattaa kokeilla!

Vierailija
6/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niistä välillä lettuja tai muita herkkuja. Olen ainakin sokoksella nähnyt myynnissä sellaisia pienempiä pakkausksia, mitkä maksavatkin vain pari euroa :)

Vierailija
7/7 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän soijaproteiinijauhetta. Tosi hyvin sopii kaurapuuroon ja on hyvän makuista! Ei mitään ruokakaupan juttuja vaan esim. Weideriltä, tarpeeksi proteiinia.

t. urheilija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan