Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Olitko juovuksissa kun menetit neitsyytesi?

Vierailija
01.05.2014 |

Suosittelisitko samaa omalle jälkikasvulle?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauheessa kännissä ja oksentanu hetki aikasemmin. Silti tosi hyvä kokemus enkä kadu mitään. Kyllähän se alkoholi rauhottaa ja rentouttaa.

Vierailija
22/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaatokännissä, ikää 18, laivalla vastaan käveli mies joka kysyi saisko laittaa mua kakkoseen. Mentiin sen hyttiin ja heräsin aamulla perse kipeänä rintaliivit kadoksissa. Varmasti tosi hyvä kokemus!

Vierailija
24/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän. Suosittelen, oli kivaa! :) Oltiin oltu poikkiksen kaa yhdessä vajaa vuosi, oltiin 18v ja oli juhannus. Vieläkin yhdessä saman miehen kanssa 9v myöhemmin.

Vierailija
25/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole koskaan harrastanut seksiä humalassa, mutta olen ollut humalassa kunnolla vain pari kertaa. En ole aviomiestänikään nähnyt koskaan humalassa, ehkä pienessä huppelissa jos oikein tarkkaan tarkkailee. Ex-avomies taas oli humalassa tämän tästä, ja kaljoissa joka päivä, kovemmassa humalassa tai krapulassa ei pystynyt seksiin.

Vierailija
26/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut. Tapahtui hääyönä, niin kuin pitääkin.

Vierailija
27/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää nämä seksikyselyt. Luuletko sinä aivovammainen assburger-lassukka tekeväsi anonyymillä keskustelupalstalla tieteellisesti pätevää tutkimusta, jonka tuloksiin voit vedota jossain suoli24:llä tai blogissa kaltaistesi jälkeenjääneiden kusipäiden kanssa elämän epäoikeudenmukaisuuksista raivotessasi? Olet vitun tyhmä.

Vierailija
28/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Paras ystäväni teki oharit, koska oli löytänyt uusia ystäviä. Tämä oli minulle niin suuri kolaus, että päätin tehdä itsemurhan. Sitä ennen kuitenkin halusin päästä neitsyydestäni. Menin ravintolaan etsimään tarkoitukseen sopivaa seuraa. Ikää oli 20v.

Vierailija
29/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Otin baarista ekan jolle satuin kelpaamaan.

Suosittelisin jälkikasvulle erilaisia kriteerejä kumppanin valintaan.

Vierailija
30/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut, enkä suosittele muillekaan, ja olen puhunut tästä tyttärelleni (18 v.).

Vierailija
31/31 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut. En todellakaan. Sovin seksitreffit netistä löytämäni miehen kanssa ja oli ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi