G: Olitko juovuksissa kun menetit neitsyytesi?
Kommentit (31)
Olin kaatokännissä, ikää 18, laivalla vastaan käveli mies joka kysyi saisko laittaa mua kakkoseen. Mentiin sen hyttiin ja heräsin aamulla perse kipeänä rintaliivit kadoksissa. Varmasti tosi hyvä kokemus!
Ehkä vähän. Suosittelen, oli kivaa! :) Oltiin oltu poikkiksen kaa yhdessä vajaa vuosi, oltiin 18v ja oli juhannus. Vieläkin yhdessä saman miehen kanssa 9v myöhemmin.
En. En ole koskaan harrastanut seksiä humalassa, mutta olen ollut humalassa kunnolla vain pari kertaa. En ole aviomiestänikään nähnyt koskaan humalassa, ehkä pienessä huppelissa jos oikein tarkkaan tarkkailee. Ex-avomies taas oli humalassa tämän tästä, ja kaljoissa joka päivä, kovemmassa humalassa tai krapulassa ei pystynyt seksiin.
En ollut. Tapahtui hääyönä, niin kuin pitääkin.
Mua ällöttää nämä seksikyselyt. Luuletko sinä aivovammainen assburger-lassukka tekeväsi anonyymillä keskustelupalstalla tieteellisesti pätevää tutkimusta, jonka tuloksiin voit vedota jossain suoli24:llä tai blogissa kaltaistesi jälkeenjääneiden kusipäiden kanssa elämän epäoikeudenmukaisuuksista raivotessasi? Olet vitun tyhmä.
Olin. Paras ystäväni teki oharit, koska oli löytänyt uusia ystäviä. Tämä oli minulle niin suuri kolaus, että päätin tehdä itsemurhan. Sitä ennen kuitenkin halusin päästä neitsyydestäni. Menin ravintolaan etsimään tarkoitukseen sopivaa seuraa. Ikää oli 20v.
Olin. Otin baarista ekan jolle satuin kelpaamaan.
Suosittelisin jälkikasvulle erilaisia kriteerejä kumppanin valintaan.
En ollut, enkä suosittele muillekaan, ja olen puhunut tästä tyttärelleni (18 v.).
En ollut. En todellakaan. Sovin seksitreffit netistä löytämäni miehen kanssa ja oli ihanaa.
Olin kauheessa kännissä ja oksentanu hetki aikasemmin. Silti tosi hyvä kokemus enkä kadu mitään. Kyllähän se alkoholi rauhottaa ja rentouttaa.