huhtikuun vuokra maksamatta ja mies osti auton.
Piti vuokra maksaa eilen ja satasella elää reilu viikko niin mies meni ja vaihto auton...sinne meni vuokra rahat :( seuraava raha tulee vasta 15.5 :( mitä laitan vuokranantajalle kun Se ehtii varmasti muistutus laskun laittaa...
Kommentit (35)
Teillä siis ilmeisesti 2kk vuokra maksamatta? Tuskin eilinen eräpäivä millekkään huhtikuun vuokralle on enää ollut?
Voisiko mies lainata jostain vuokrarahoja? Se vuokranmaksu kun olisi nyt tärkein. Olen kyllä ap puolestasi hurjan pahoillani. Hyvää kai se mieskin on ajatellut, mutta innoissaan unohtanut realiteetit.
Minä yksiön omistajana menisin todella pian vararikkoon, jos vuokralainen jättäisi maksamatta. Ensimmäisen maksamatta jättäneen vuokran ottaisin takuuvuokrasta, toisen omalta pieneltä säästötililtä ja kolmannen kohdalla pitäisi olla jo uusi vuokralainen tai muuten omat lainalyhennykset, yhtiövastikkeet ja rahoitusvastikkeet jäisivät maksamatta. :( Onneksi olen aina saanut aivan ihania ja vastuuntuntoisia vuokralaisia!
Hurja vuokra teillä, jos vuokrarahalla saa ostettua ajokelpoisen auton?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:08"]
Sanoko se niin? Ei. Minäkin olen vuokranantaja, en vaan ap:n, ja toimisin myös samoin.
[/quote]
Vai niin. Minä kun en siinä tapauksessa ymmärrä, minkä takia jonkun täytyy tulla brassailemaan jonkin vuokranantajuuden kanssa, koska ei liity koko asiaan. Mutta typeriä ihmisiähän maailma on täynnä.
[/quote]
En mä mitään brassaile. Kyllä asia taitaa sikäli liittyä asiaan, että tässä todettiin miten vuokranantaja usein myöhästyneiden vuokrien kanssa toimii; muistutuslasku lähtee joka tapauksessa, vaikka vuokralainen "laittaisi" mitä. Ensinnäkin ei kannattaisi laittaa yhtään mitään viestejä vaan ihan vaikka soittaa. Toisekseen, vaikuttaisi, että vuokria on pian rästissä jo 2 kuukaudelta. Perustuen siis siihen, että vuokra maksetaan yleensä alkukuusta.
Mies ottaa vuokrarahat visalta heti ja maksatte vuokran. Lyhennätte sitten visaa nopealla tahdilla, miten pystytte.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:39"]
En mä mitään brassaile.
[/quote]
Brassailuahan se. Vedit myös esiin otan oman käyttööni -kortin, vaikka mitä ilmeisimmin et sitä omaan käyttöösi olisi ottamassa. Olet siis kiero valehtelija brassailijan lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:39"]
En mä mitään brassaile.
[/quote]
Brassailuahan se. Vedit myös esiin otan oman käyttööni -kortin, vaikka mitä ilmeisimmin et sitä omaan käyttöösi olisi ottamassa. Olet siis kiero valehtelija brassailijan lisäksi.
[/quote]
Jep jep sovitaan vaikka niin jos se saa sut paremmalle tuulelle :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:21"]
Minä yksiön omistajana menisin todella pian vararikkoon, jos vuokralainen jättäisi maksamatta. Ensimmäisen maksamatta jättäneen vuokran ottaisin takuuvuokrasta, toisen omalta pieneltä säästötililtä ja kolmannen kohdalla pitäisi olla jo uusi vuokralainen tai muuten omat lainalyhennykset, yhtiövastikkeet ja rahoitusvastikkeet jäisivät maksamatta. :( Onneksi olen aina saanut aivan ihania ja vastuuntuntoisia vuokralaisia!
[/quote]
Et saisi vuokralaisia kovin nopasti laillisesti ulos vaikka syy olisi mikä tahansa. Olen työni puolesta sivusta seurannut.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:16"]
Köyhät pitäisi kastroida, että tyhmyys ei periytyisi.
[/quote]
Juuri näin, kyllä se Nalle onkin sitten niin viisas!
eihän tossa mitään ongelmaa ole. jos katto lähtee pään päältä, niin voitte asua sitten autossa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:08"]
Sanoko se niin? Ei. Minäkin olen vuokranantaja, en vaan ap:n, ja toimisin myös samoin.
[/quote]
Vai niin. Minä kun en siinä tapauksessa ymmärrä, minkä takia jonkun täytyy tulla brassailemaan jonkin vuokranantajuuden kanssa, koska ei liity koko asiaan. Mutta typeriä ihmisiähän maailma on täynnä.
Nynnyt ja tylsimykset! Tulin otsiko perusteell antamaan yläpeukkua ja olin ensimmäinen!
Harmin paikka. Jollai miehil ei vaa aina kaikki mene tärkeys järjestykseen.. mutta auto on miehelle kyllä tärkee juttu mut silti.
Miehen asia nyt neuvotella vuokranantajan kanssa ja yrittää sopia maksusuunnitelma- ja pysyä siinä. On sitten vuokranantajasta täysin kiinni miten suhtautuu ja joustaa. Varmasti vaikuttaa tilanteeseen miten luotettavia ja säännöölisiä vuokralaisia olette olleet. Itse olen ollut vuokranantaja ja olisin joustanut sekä hyväksynyt maksusuunnitelman lyhyelle ajalle.