Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on olemassa naisten kuntosaleja?

Vierailija
01.05.2014 |

Onko myös vain miehille tarkoitettuja saleja?

Mikä on syynä näiden tarpeellisuudelle?

Voiko naisten salilla olla miesohjaajia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten salilla oli ihan kiva käydä kun oli hyvä sisäilma. Miehet on myös aika kovia neuvomaan, niin oli kiva tehdä rauhassa kun ei kukaan keskeyttänyt.

Varsinkin kun tiedän että pt teki varmasti ihan hyvän suunnitelman, niin ei kenenkään random salikollin neuvoja tarvinnut.

Vierailija
2/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ukot tiiraile perspillua silmät kiiluen kulli pystyssä, senhän takia miehet salilla käy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ihan sekasalilla, enkä kyllä ole havainnut että miehet olisivat haukkoina neuvomassa tai tiiraamassa. En toisaalta ole mikään sexybeibe, niinkuin lähes kaikki av-mammat, joten se varmaan selittää miksi saan treenata ihan rauhassa ;)

Vierailija
4/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa myös miesten saleja. Esimerkiksi Mr. Herrain sali (tai jotain sinne päin..)

Vierailija
5/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin salilla, kävin juurikin naisten kuntosalilla. Ihanaa, että löytyy vielä miesvapaita alueita :)

Vierailija
6/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:25"]Itse käyn ihan sekasalilla, enkä kyllä ole havainnut että miehet olisivat haukkoina neuvomassa tai tiiraamassa. En toisaalta ole mikään sexybeibe, niinkuin lähes kaikki av-mammat, joten se varmaan selittää miksi saan treenata ihan rauhassa ;)

[/quote]

Sama mulla :) saan nostella ihan rauhassa. Tykkään käydä karulla miesvsltaisella salilla. Tunnelma rennompi.

Vierailija
7/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli ällöttävää se miesten toljotus. Kun hikiset naiset tulivat ulos spinningsalista kuolaavat ja töllöttävät ukot lakkasivat painonnostonsakin tuijottaakseen kuin idiootit. Kai se treenaaminen nostaa testotasoja ja saa miehet käyttäytymään kuin apinat konsanaan.

Vierailija
8/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niille on kysyntää. Business is business.

Vierailija
9/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:29"]

[/quote]Nimenomaan. Itse miettinyt XL-kuntosalin perustamista, johon liittyy muitakin asioita, jotka helpottaa lihavien salille lähtöä. Mutta saas nähdä :)

T: entinen läski, jolle tämmönen olisi ollut unelmien täyttymys

Vierailija
10/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää käydä ilmeisesti. Itse käyn mieluummin sekasalilla, mulla kokemus on enemmänkin niin, että naistensalilla naiset tuijottaa eikä mitenkään nätisti aina. Miehet ei juurikaan tuijottele, apua saa jos tarvitsee ja meininki jotenkin rennompi sekasalilla. Ja olen ihan normaalipainoinen perusnätti nainen, jos joku miettii ulkonäön vaikutusta asiaan.

Vierailija
11/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun läski laihtuu? Saako se vielä käydä? Vai onko painoraja?

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:29"]

[/quote]Nimenomaan. Itse miettinyt XL-kuntosalin perustamista, johon liittyy muitakin asioita, jotka helpottaa lihavien salille lähtöä. Mutta saas nähdä :)

T: entinen läski, jolle tämmönen olisi ollut unelmien täyttymys

[/quote]

Vierailija
12/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitkin on yrityksiä ja niitä hoitaa yrittäjä. Hänen päätettävissä on, kenelle palveluksensa haluaa suunnata.

Varmasti voi olla saleja myös "vain miehille", jos se on kannattavaa bisnestä.

Vierailija
13/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin lihavien kuntosalilla.. tai en lihavien, mutta huonokuntoisten. Että voisi aloittaa vaikka miten huonosta tilanteesta eikä osaisi käyttää laitteita jne, eikä tarvitsisi miettiä, että takana on hirveä jono ja jollain varmaan räpsyy kännykkäkamerakin ja kohta kuvat löytyy ties mistä. Siinä vaiheessa kun olisi itse parempi, niin sittenhän sitä sulautuisi massaan millä tahansa salilla.

Vierailija
14/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:06"]

Entä kun läski laihtuu? Saako se vielä käydä? Vai onko painoraja?

[/quote] Saa käydä.

Uusiksi jäseniksi otettaan vain jos on ylipainoa vähintään x määrä tai BMI on vähintään X, en vielä ole miettinyt perustetta kovin tarkasti (koska tämä on kaukainen unelma-asteella). Kaikki salilla kävijät tietää siten, että vaikka siellä olisikin normaalipainoinen tai jopa hoikka ihminen treenaamassa, niin se on ollut ihan samassa jamassa aikasemmin. Parhaassa tapauksessa tämä voisi motivoida uusia jäseniä, pahimmassa tapauksessa tietenkin karkottaa potentiaalisia asiakkaita.

Sekin, jos normaalipainossa oleva ihminen viihtyy vielä salillani, niin tuo kyllä viestiä että salilla on hyvä fiilis ja hyvät salimahdollisuudet. Saleja on kuitenkin vähän joka nurkan takana, niin vaihtaminen olisi helppoa, kun ei ole enää välttämättä sitä häpeilyestettäkään.

Vierailija
15/15 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sitä hyväntahtoisesti hymyilevää laihtunutta pitäisivät uudet tulokkaat ylimielisenä virnuilijana  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän