Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksintäyteinen kesä !

Vierailija
30.07.2006 |

Jee, on tämä kesä vaan hienoa aikaa. Naisystävän hormoonit hyrräävät monin verroin verrattuna talveen. Olemme rakastelleet kesäkuussa kahdesti ja nyt heinäkuussa jo kolmasti ! Elokuussa lienee vielä mahdollisuus kertaan - kahteen jonka jälkeen alkaa taas hieman hiljaisempi aika. Olisipa aina kesä !

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teitin naisia pidättelee?

Vilkasta meillä kyllä tohon verrattuna..... 5 kertaa menee nopsaan parissa päivässä...

Vierailija
2/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap nauruista!!!

N30 -kroonisesti puutteessa-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin täytteine syksy ja talvi?

Uskaltaisiko kukaan nainen . ..

mici65(a)luukku com

Vierailija
4/9 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo puol vuotta selibaatissa... No ehkäpä se siitä ;)

Vierailija
5/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa kerran, heinäkuussa kahdesti. Ei vahvalle näytä. Mut sit taas kun peiliin katsoo niin täytyy sitä vaimoakin ymmärtää. Ei taida rumat miehet vaan ansaita hyveliä. Sitä kun kaunareita katsoessa rouva heruu ittekseen niin eipä se sohvaperuna enää voi kiinnostaa.

Vierailija
6/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä lähtökohta, kun miettii miksi jää ilman

Vierailija
7/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen orgasmin! Tästä tulee oikein hyvä vuosi kokonaisuutena, olen saanut jo kahdesti :)) Nyt odottelen jännityksellä, osuuko seuraava joulukuuhun vai tammikuuhun... iiik!! :))

Vierailija
8/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä kerrasta on jo 3-4 vuotta (en muista tarkkalleen). Onhan tuota tullut juteltua että josko sitä joskus voisi taas kokeilla, mutta jutteluksi on jäänyt. Aina on jotain muuta tekemistä tai menemistä. Kai sitä sitten pitänee jos aikoo perheelisäystä hankkia...

Vierailija
9/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3- 4 VUOTTA edellisestä kerrasta !!!!! Eipä mene todellakaan hyvin sulla. Minä kun luulin että mulla menee huonosti kun ei saa kuin muutaman kerran vuodessa ja nekin kesäaikaan. (hyvä et edes silloin) Mulla taitaa sittenkin olla asiat melko hyvällä mallilla, varsinkin kun rouva avautui vielä kertaalleen kuluvan viikon maanantaina joten näin ollen heinäkuun saldoksi tuli 4 kertaa. Tuon määrän kun saisi (edes) tuplattua kuukaudelle niin alkaisi olla paineet kohtuullisen hyvin kurissa...

t:AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan