2 lasia viiniä ja 2 siideriä --> kamala krapula!!
Ei hitto tätä oloa :( päätä särkee,huono olo ja väsyttää. Join tosiaan ruuan kanssa 2 punkkulasillista ja lasten mentyä nukkumaan vielä 2 siideriä. Nyt teen kuolemaa likimain!! olis nyt ees vetänyt jotkut megakännit niin tän olon ymmärtäisi mutta en ollut oikeastaan ees pikkuhiprakassa :( tän siitä saa kun ei juo 2-3 siideriä enempää yleensä...näköjään toi punkku katkaisi kamelinselän ja olo on kuin pahimmankin bileillan jälkeen!!! :(
Kommentit (4)
Punkkua join ehkä n. 30cl ruuan kanssa... Eli en nyt ihan kamalasti. Tämä oli siis tuossa kuuden aikaan kun syötiin perheen kanssa. Sitten 2 isoa siideriä ( Siis litra) kun lapset oli nukkumassa eli ysin jälkeen. Puoliltaöin nukkumaan ja kai sitä alkoholia oli veressä sen verran että nyt on olo kaamea :( kiitos tsempistä :) nyt teen vähän ruokaa perheelle.. Alkaa olla itelläkin vähän nälkä,ehkä tää pikkuhiljaa helpottaa...
Mulle tulee jo parista viinilasista huono olo vaikken muuta jois. Ei vaan sovi mulle.
Kaikille ei vaan sovi. Itse join eilen pullon Fresitaa, pienen sakepullon ja kolme siideriä, mutta nousin puoli yhdeksältä aamulenkille koiran kanssa, nyt kokkailen tässä ruokaa ja olo on mitä parhain :)
Minkä kokoisia siidereitä? Kahdessa puolen litran siiderissä on jo 3 alkoholiannosta. Ja vielä: minkä kokoisia viinilasillisia? Voi ihan hyvin olla, että joit peräti 6 annosta ajattelemasi 4 sijaan. Itse olisin niin isosta määrästä todella heikossa kunnossa. Itselläni vaikuttaa myös se, että jos elimistössä on alkoholia nukkumaan mennessä, unen laatukin jää huonoksi ja pahentaa oloa entisestään.
Tsemppiä anyways, krapula onneksi paranee iltaan mennessä!