olen onnellinen =)
viime talvena täällä itkin huonoa parisuhdetta, meinasimme erota (ehdin jo muuttaa pois, tosin vain noin viikoksi!).
haettiin apua ja sitä saatiin pian, uskomatonta että se ihminen oikeasti sai näkemään asioita toisella tavalla.
sain ehkä hivenen itseluottamusta lisää.
mies ehkä tajusi etten olekaan itsestään selvyys.
päästiin tuosta pahimmasta kriisistä yli, unohdettiin vanhat hölmöt vuodesta toiseen olleet riidan aiheet.
on ollut ihan älyttömän hyvä kevät ja kesä! =)
huomaan miehestäkin että hän on muuttunut paljon mukavammaksi ja täällä on molempien paljon helpompi hengittää.
JES! ero ei sittenkään ole aina oikea ja ainut ratkaisu.
Kommentit (4)
oli sellainen olo sinne mennessä etten osaa sanoa mitään, mutta kyllä se täti siellä osasi esittää kysymyksiä ja keskustelua johdattaa ja tuntui ihan mukavalta, vaikka jännittikin...
kävin muutaman kerran yksin ja sitten käytiin kahdestaan.
ap
Tulee hyvä mieli lukea tällaisia juttuja! Itsellä välillä kaihertaa menneet hölmöilyt (omat ja miehen) mutta eikö me kaikki tehdä virheitä? Niistä ollaan kuitenkin opittu ja rakkaus on kantanut kaiken yli. Vielä kun oppisi antamaan itsellensä anteeksi...
Vierailija:
Tulee hyvä mieli lukea tällaisia juttuja! Itsellä välillä kaihertaa menneet hölmöilyt (omat ja miehen) mutta eikö me kaikki tehdä virheitä? Niistä ollaan kuitenkin opittu ja rakkaus on kantanut kaiken yli. Vielä kun oppisi antamaan itsellensä anteeksi...
itse on välillä sellainen menneiden murehtija, harmittaa kun tuli suututtua siitä ja siitä ja raivottua vaikka toinen ei edes muista enää koko juttua.
on hyvä että käytiin siellä, sillä mulla olisi muuten ollut loppuelämän hirvee olo ja ois tuntunu että joudun kokoajan pyytelemään anteeksi lähtöäni ja toinen pelkäis että koska toi taas pakkaa kamansa.
siellä sai puhuttua monet asiat tappelematta.
ap
Onnea teille! Niin, eiks se ole tahdon asia rakastaa puolisoaan ikuisesti. :)
Meidänkin parisuhde oli taannoin ihan kivillä miehen hölmöilyjen takia, mutta kyllä sitä rakkautta vielä löytyi, kun tahtoa löytyi ja nyt on taas asiat hyvin.
Ero ei tosiaankaan ole mikään ratkaisu jokaiseen ongelmaan! Itselle tämä nykyinen avioliitto on toinen pitkä suhde ja olen kyllä huomannut sen tosiasian, ettei se miestä vaihtamalla parane.. Samat riidan aiheet ja samat ongelmat. Pitää osata katsoa peiliin! :)