suositelkaa hyvää kuorintavoidetta vartalolle?
Kommentit (11)
Käytetyt kahvinpurut, sekoita esim vartalovoiteeseen jos tahdot juoksevampaa. Turha maksaa mistään teollisista voiteista, samaa tavaraahan se on. Eikä tarvii pelätä punoitusta/allergiaoireita, ja voi läträtä reippaasti kun ei tarvitse harmitella 50e/litra-voiteen valumista lattiakaivoon.
Herbina vartalokuorinta (vadelmanektari). Hyväntuoksuista ja kuorii hyvin.
Sothysin sellainen hieman kanelintuoksuinen on ihan paras mulle! En nyt muista nimeä enkä jaksa nousta sängystä kattomaan, mut ihanan kanelin/inkiväärin tuoksu ja jättää ihon ihanan pehmeeksi ja sen jälkeen ei tarvi rasvata lainkaan.
onko kellään kokemusta dermosilin vanilja vartalonkuorinnasta? Onkohan hyvää?
ap
Gitte's scrubit on todella tehokkaita. Sain sellaisella mieheni todella hirveän hikinäppyläselän kuorittua sileäksi. Itse käytän käsivarsille, kun töissä tulee ihottumaa, tämä todella auttaa.
Mä taas suosittelen oliiviöljyä ja merisuolaa! Toinen hyvä juttu on kuorintahanskat. Itse en ostaisi kaupan kuorinta-aineita, koska niiden rakeet ovat muovisia, ja päätyvät mikroroskana meriin asti.
Minulla on dermosilin vanilja kuorinta ollut käytössä. Ihanan tuoksuista ja iho tulee pehmeäksi.
Itse tykkään Freeman Beauty -vartalokuorinnasta. http://www.sunrisecosmetics.fi/tuotteet.html?id=4/22
Sokeripohjainen, ei ole testattu eläimillä. Iso tuubi, edullinen. Mieto, raikas tuoksu ja lopputuloksena ihanan pehmeä, kosteutettu iho!
Kookosöljy ja käytetyt kahvinpurut. Aah se ihana kookoskahvin tuoksu, iho samalla kuorittu ja kosteutettu.
Oliiviöljy+sokerisekoitus noin 50-50. Paras.